11/02/2013

Zombienosaur


Z racji tego, że rzadko tu cokolwiek piszę, być może nie wiecie jeszcze, że studiuję w krakowskiej Szkole Artystycznego Projektowania Ubioru. Na pierwszym roku musieliśmy zmierzyć się m.in. z bawełnianą surówką. Oprócz ograniczeń materiałowych mieliśmy wolną rękę, funkcjonalność nie była brana pod uwagę przy ocenie projektu. Oto co wyszło spod mojej igły :)

Strój okazał się idealny na czwartkowy Halloween. Oczywiście pod spód ubrałam czarne legginsy i obcisły top, nie jestem ekshibicjonistką, na co mogłyby wskazywać dzisiejsze zdjęcia ;)





handmade origami bodysuit


więcej, częściej...
*facebook*
*instagram*

50 komentarzy:

  1. obcisły top, nie jestem ekshibicjonistką, na co mogłyby wskazywać dzisiejsze zdjęcia ;) hahah ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała mieć takie zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. za kazdym razem sie Toba zachwycam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak są przerabiane twoje zdjęcia?
    chodzi o to że zawsze jest taki fajny klimat na zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  5. Każde twoje projekty po prostu ubóstwiam ! :) Masz niesamowity talent ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejne wow ! zachwycam się

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW WOW WOW!Uwielbiam twoje dziela :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zatkało mnie z wrażenia!!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jestem pod ogromnym wrazeniem zdolna z Ciebie dziewczyna :)!! tak trzymac i tylko realizowac wlasne pomysly :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite! Pomysł i wykonanie mega!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wywarły na mnie ogromne pozytywne wrażenie, na pewno nie pomyślałam, że jesteś ekshibicjonistą. Jestem zachwycona jak bardzo kreatywna jesteś! Wielki plus, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. super ostatnie zdjęcie mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz talent do tworzenia czegoś, z niczego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing shooting :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Sexy, Sexy
    http://www.handbagmadness.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz niesamowity talent! Bardzo lubię oglądać Twoje stylizacje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Niesamowite zdjęcia! ;) Jaki efekt masz na zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, świetne! Jesteś mega zdolna *_* Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod ogromnym wrażeniem Super!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. amazing!! so talented, love this!!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW, zagięłaś mnie teraz

    OdpowiedzUsuń
  23. pozytywnie ofkors ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-61934-Botki-GUESS-FL4USHSUE10-Black.html - takie sa lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Like the outfit, inspirational.

    We could follow, let me know...

    www.blogvivalavida.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi! I found your blog on Bing.Its really well written and it helped me a lot.
    giochi di cucina

    OdpowiedzUsuń
  27. SUPER LOVE THE OUTFIT :)
    love reading your blog, It's very refreshing and genuine and I really appreciate that :)
    anyway, would you like to follow each other?

    SOMETHING REAL SERIOUS

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo kontrowersyjne, ale takie osoby podbijają ten rynek :)
    Pozdrawiam ! http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie i ciekawie piszesz oraz dodajesz śliczne zdjęcia. Jestem u cb pierwszy raz, ale na pewno nie wyjdę bez zostawienia czegoś po sobie np. w postaci komentarza :) Co powiesz na wzajemną obserwację, to w sumie fajna sprawa, po prostu zaobserwuj ja na pewno zrobię to samo :D Jeszcze raz fajnie tu <3
    Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com :d

    OdpowiedzUsuń
  30. hej świetny blog ! my dopiero zaczynamy ale mamy nadzieję, że wpadniesz i zostawisz komentarz po sobie http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/ z góry dziękuję /Luniaa

    OdpowiedzUsuń
  31. wow ! to pewnie zaliczone śpiewająco. świetny, wyobrażam sobie ile pracy !

    OdpowiedzUsuń
  32. wow ! to pewnie zaliczone śpiewająco. świetny, wyobrażam sobie ile pracy !

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog :)
    może obserwujemy :)?
    http://dstreet-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Klimat zdjęć idalnie pasuje do projektu, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Woooow! Masz talent :) Mega! :)

    http://katesfashionmakeovers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...