4/28/2013

Limit to your love


Przerysowane ramiona, podkreślona talia i wyeksponowane nogi, a to wszystko w bogato zdobionej oprawie - to już znaki szczególne francuskiego domu mody Balmain. Uwielbiam, oglądając jakąś kolekcję, gdy w głowie przewija mi się pytanie "jak to do cholery jest zrobione?". A im bardziej coś jest 'nie do zrobienia', tym bardziej chcę to mieć. Tak też było w przypadku plecionkowych sukienek, które  zaproponował na obecny sezon dyrektor kreatywny Balmain, Olivier Rousteing. Zaopatrzyłam się więc w kilometry sznurka i jeszcze więcej cierpliwości i przystąpiłam do realizacji zadania. Takim sposobem powstała prezentowana przeze mnie dzisiaj sukienka, czyli "Balmain dla ubogich" ;)


Dobra, przyznaję się, mam słabość do Rousteinga (i nie mam tu na myśli tylko i wyłącznie jego projektów).







handmade dress, handmade headband, reserved shoes, second hand belt

*facebook*


84 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Amazing outfit!
      The crown is just fantastic and so is the dress :)


      Http://Fashioneiric.blogspot.com


      Coline ♡

      Usuń
  2. nie wierzę, że sama to zrobiłaś! przepiękna! i te buty <3 i pióropusz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes mistrzynia! :) Ta sukienka jest obledna!Uwielbiam Balmain i jestem jeszcze pod wiekszym wrazeniem jak ja zrobilas, idealna! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zdolna jesteś! kiecka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja Cie! Ale ta sukienka jest prześliczna! Taka oryginalna i za to się ceni! Genialna! /*.*
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jezu!! podziwiam cierpliwość musisz mieć nieziemską!!

    OdpowiedzUsuń
  7. masakra jaka Ty jestes utalentowana! czapki z glow <3

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaa mega ! jesteś mistrzem !

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiamy za talent i cierpliwość, wykonanie sukienki musiało zająć sporo czasu! opaska jest też piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie mistrzostwo. Sukienka jest genialna, a to ile pracy włożyłaś w jej zrobienie godne podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałem sukienkę na własne oczy! W realu wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. jejkuuu, jesteś genialna ! :D
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczenie na tą kieckę nie znudzi mi się w ogóle. Jest obłędna a TY jesteś przezdolniachą <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś niesamowita, powinnaś tworzyć własne kolekcje. Z takim zapleczem umiejętności i kreatywności pobiłabyś polskich projektantów! :)
    D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najpiękniejsza sukienka jaką ostatnio widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  16. wiesz, że jesteś najlepsza? <3!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudna sukienka! Masz ogromny talent, nie zmarnuj go! :)
    Pozdrawiam

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam pojęcia jak to zrobiłaś, ale gratuluje. Kłaniam sie w pół, bo wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętaj Kochana ja pierwsza w kolejce po sukienkę!! :D
    Jest cudna<33

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna sukienka. Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  21. ta sukienka jest nieziemsko piękna <3 też chcę ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. brak mi słów, niesamowita jesteś Ty i sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozazdrościć talentu i cierpliwości :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  25. niesamowita sukienka <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. brak slow by opisac to co widze...ahhh <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiam się czy Ty zdajesz sobie sprawę z tego, że jesteś GENIALNA??? Bijesz na głowę najpopularniejsze polskie blogerki! Z każdym postem tylko utwierdzam się w tym przekonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega *.*

    http://amenfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko, geniusz z Ciebie! Ta sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zjawiskowa stylizacja, tak samo jak Ty zawsze zastanawiałam się jak wyplatane są te elementy :) chyba nigdy nie widziałam tak udanej rzeczy DIY, niesamowita sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mogę tylko patrzeć i podziwiać bo to jest coś genialnego i nie mogę uwierzyć że ty sama ją zrobiłeś

    OdpowiedzUsuń
  32. O ja Cię pier***** zajebista ! Gratuluję cierpliwości! Nadal nie mam pojęcia jak to zrobiłaś aaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  33. ajj jesteś najlepsza, a Twoja sukienka powaliła mnie na kolana na FW :) Jak kiedyś będziesz tworzyć własne kolekcje na sprzedaż to stoję pierwsza w kolejce:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Powaliła mnie ta sukienka, masz ogromny talent :) Miło ogląda się Twoje projekty

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowna, masz cierpliwość i talent :) zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna sukienkaogladałam całego twojego bloga jest cudowny kocham twoje stylizacje sa bardzo na czasie

    OdpowiedzUsuń
  37. sukienka wykonana po mistrzowsku, na żywo wygląda równie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Sama to uszyłaś? Nie wierzę! To jest po prostu piękne ;) Nie myślałaś o tym, żeby dzielić się z ludźmi swoimi projektami sprzedając je w sieci? ;) Tą sukienkę bym naprawdę kupiła! ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale świetna suukienka ! ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jacie. można już gdzieś ją kupic? ;p
    gdzie są najlepsze ciuchlany w Krk?

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, dawno nie widziałam czegoś tak wspaniałego! <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Uważam,że stylizacja posiada coś co przyciąga, jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś niezwykle utalentowana! Wiem, że to może zabrzmieć jak zwykły banał, ale masz talent! stworzyć coś takiego samemu? kurczę potrzeba tyle czasu... Mam nadzieję, że będziesz miała mnóstwo okazji, by ją nosić, no bo jest jednak oryginalna. Taka praca nie może się przecież zmarnować ;) Oh jest genialna, każdy jej cantymetr jest tak dopracowany, nie wiem co jeszcze napisać, bo chciałabym tutaj ją jakoś wychwalić ale słowa typu " super, piękna, niesamowita" wydają mi się jakoś zbyt mało ekspresywne.. eh widocznie mam zbyt ubogie słownictwo ;p
    pozdrowionka ;*;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyszło Ci to wspaniale! Podziwiam za chęci i talent!

    OdpowiedzUsuń
  45. EXTRA !!!


    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem pod wielkim wrażeniem da twojej osoby, przyznam że dawno żaden blog mnie tak nie wciągnął, ale żądam oglądania każdej twej stylizacji, a do tego te rzeczy wykonujesz sama, w co trudno mi uwierzyć. Jesteś dla mnie blogiem nr 1 od chwili gdy Go zobaczyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  47. jestem pełna podziwu !! pozdrawiam , mwithf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. J'ai regardé ton blog, je suis fan de tes créations. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Love this look. Hope you will stop by mine http://www.facebook.com/aeroplaneandapparel

    OdpowiedzUsuń
  50. jesteś fenomenem polskiej blogsfery!

    OdpowiedzUsuń
  51. ciekawy blog:)
    zapraszam do mnie i do zaobserwowania http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/05/kocham-cie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wow! jesteś niesamowita i bardzo utalentowana :) Naprawdę piękna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakoś mnie nie przekonują takie kreacje:))
    A jak myślicie, takie buty się na ten sezon nadają? http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-52526-Baleriny-LOVE-MOSCHINO-Scarpad-Ballerina43-JA11093G0XJI0000-Nero.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesteś bardzo zdolna i kreatywna! ;) Nie wychodzę z podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jesteś bardzo zdolna i kreatywna! ;) Nie mogę wyjść z podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  56. o ja Cie pierdziele ... nie wierzę, jak udało Ci się zrobić takie cudo ?! wspaniale ! powinnaś pomyśleć nad zarabianiem na swoich strojach :)

    OdpowiedzUsuń
  57. jestem pod ogromnym wrażeniem!!! Jesteś niesamowita!!!! Wszystkie blogerki modowe mogą się przy Tobie schować!!!! Jesteś bardzo zdolna! Dawno nic mnie tak nie zachwyciło :) Powiedz tylko z jakiej tkaniny jest sukienka?

    OdpowiedzUsuń
  58. Myślę że jeszcze o Tobie usłyszymy... i nie tylko w kontekście bloga! Jestem tu pierwszy raz, a tu takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Swietna sukienka masz ogromy talent widzialam cie na FW rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  60. brak słów :) jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  61. I can't believe you actually made this... it looks like Balmain! Welldone :) Amazing

    Love from England!

    www.carolinelovescoffee.blogspot.co.uk

    xx

    OdpowiedzUsuń
  62. jesteś niesamowita , oczu nie mogę oderwać od tej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow, this dress is stunning! I'm also sewing my own dresses.. but never made something which is so cool! Love it! x

    www.linnaedesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Skąd czerpiesz tekstylia do szycia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nieziemska sukienka, przepiękna, całość tworzy idealny outfit :) jesteśmy fankami Twojej twórczości i talentu :)

    www.bigfashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję cierpliwości i efektów!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. wow! ale Ty zdolna jesteś<3
    przepiękna sukienka i pióropusz...:)
    +powinnaś sprzedawać swoje projekty...:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gorgeous!

    www.ilovemoda.com.br

    OdpowiedzUsuń
  69. Fantastycznie wyglądasz. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  70. jejuuu! milion razy bardziej wolę Cię niż deynn czy maff ... cudne projekty <3

    OdpowiedzUsuń
  71. Do głowy przychodzą mi tylko dwa słowa: jesteś mistrzem! Nawet nie potrafię sobie wyobrazić, w jaki sposób stworzyłaś takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  72. bedziesz sprzedawac kiedys tą sukienkę ?:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...