3/13/2013

sketches


Dziś dla odmiany efekty mojej kooperacji z kredkami akwarelowymi ;)



76 komentarzy:

  1. Masz ogromny talent, podziwiam.


    www.cookplease.blogspot.com zapraszam na łososia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! Ale masz talent <3! Zazdroszczę i jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! Aż mi szczęka opadła do samych kostek. Uczyłaś się gdzieś rysowania, czy tak od ręki jedziesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      od zawsze przyjaźnię się z ołówkiem i farbkami, ale teraz - na 1 roku projektowania ubioru mam nacisk postawiony głównie na rysunek i malarstwo, więc ćwiczę na okrągło ;D

      Usuń
    2. Gdzie zatem studiujesz projektowanie ubioru jeśli można spytać? :)

      Usuń
    3. w SAPU w Krakowie :)

      Usuń
  4. Ale świetne O.O Niebywały talent ! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Przepięknie rysujesz! Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś chorym człowiekiem, pozdrawiam siostra <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Niesamowite *.* zazdroszczę talentu

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesteś utalentowana , wow !

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jesteś niesamowicie zdolna !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeeejku, jaka Ty jesteś zdolna ! :D


    U mnie konkurs, zapraszam ! :D
    http://myesscape.blogspot.com/2013/03/konkurs-wygraj-bransoletke-escape.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Podziwiam i gratuluję, bo masz niebywałe zdolności! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojejku ale Ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze!
    zapraszam !

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post ♥
    Zapraszam na posta ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku jak pięknie!
    masz niesamowity talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O MÓJ BOZIU ! Chciałabym być tak utalentowana!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyna ale masz TALENT! Tak pięknych rysunków dawno nie widziałam, sama Hayden Williams może się Twoimi pracami inspirować! (Jeśli nie wiesz kto to polecam obejrzenie jej prac!) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześlicznie Ci wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW!! Podziwiam Cię od dawna, we wszystkim, od stylizowania siebie, Twoich projektów DIY, sesji, tego misternego wyszywania szortów koralikami, ale teraz az zabrakło mi słów! Jesteś mega zdolna! Na dodatek jestes sliczna i wydajesz się być super sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko jedyna, ALE TY MASZ TALENT!
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech zgadnę.... zajęcia z Panią Nastaborską :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bosko! tak Ci zazdroszczę talentu strasznie, bo moje zdolności malarskie zatrzymały się na przedszkolu.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne ilustracje, wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem oczarowana TWOIM TALENTEM!!:))
    W ogóle jesteś przemiłą dziewczyną, mam nadzieję, że następnym razem dłużej pogadamy:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej, jakie ładne :)))

    thisisalicespeaking.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, jakie ładne :)))

    thisisalicespeaking.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Omg you're so talented! I really love your sketches! xx

    http://rosalindatj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś wspaniała. Taki talent - WOW WOW WOW, nie mogę wyjść z zachwytu

    OdpowiedzUsuń
  31. wow! WOW! wow! masz TALENT!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Super! To się nazywa dopiero talent! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądają identycznie!
    masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  34. Te rysunki sa zjawiskowe, powinnaś współpracować z projektantami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jesteś niesamowita, też chciałabym mieć taki talent :) nie myślałaś może o projektowaniu?

    OdpowiedzUsuń
  36. Mogę jedynie powiedzieć: WOOOOOOOOOOOOOOW!

    OdpowiedzUsuń
  37. absolutely amazed. In love with your work

    www.frappachayno.com

    OdpowiedzUsuń
  38. perfekcyjne !

    http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. genialne:) masz talent i uwielbiam Twoje wyczucie stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  40. o mamo jakie niesamowite ! Też bym chciała tak rysować !;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. o, mamo! to jest prawdziwe? szok i podziw:)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ładnie rysujesz.., ja również maluje ale farbami ;)
    oczywiście obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo podoba mi się czerwona sukienka Valentino :)!!

    miło było Cię poznać na wydarzeniu blogerki na wybiegu :) Mam nadzieję, że nie raz jeszcze się spotkamy!

    u mnie mała relacja foto :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta sylwetka z pokazu Balmaina i z czerwoną sukienką ( jak się nie mylę, to valentino, tak? :P) należą do moich ulubionych, świetnie je przedstawiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, przepięknie! Genialny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. OMG these are BEYOND amazing!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Te rysunki są naprawdę niesamowite. Wszystko bym oddała, żeby potrafić narysować coś choć w połowie tak wiernie. Masz wielki talent :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mistrzostwo :) podziwiamy :)

    www.bigfashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności! Pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ile bym dała, żeby tak rysować! Jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  51. hihi ja też zawsze zostawiam twarze na koniec :D nie lubie twarzy i dłoni rysowac STRASZNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow :O Jak ja bym tak chciała! Ponawiam wcześniejsze pytanie: gdzie studiujesz projektowanie ubioru? Sama mam zamiar pójść na ten kierunek, a więc wszystkie informacje się przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. masz talent !!! niesamowite rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  54. WOOW powalająco wyglądają Twoje rysunki ! Masz ogromny dar do rysunku-bomba !

    OdpowiedzUsuń
  55. Incredible sketches! I could hang them all over my walls as paintings ! Perfect work!
    http://julitastefashion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  56. Aż zabrakło mi słów... magia <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Genialnie:)
    Choć buty może lepsze w takim koloorze http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-52572-P%C3%B3%C5%82buty-H%C3%96GL-5-10-7902-Koralle-8900.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoje szkice wyglądają lepiej niż ciuchy na modelce! Jestem oczarowana Twoim dużym talentem!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...