11/09/2012

You will never know


Nie pamiętam, kiedy ostatnio coś zrobiło na mnie tak ogromne wrażenie jak pokaz kolekcji Dolce&Gabbana  na jesień/zimę 2012/2013. Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała sprytnie przemycić czegoś do swojej garderoby. Szukanie odpowiednich materiałów w sklepach i hurtowniach zakończyło się (jak to niestety często bywa) klęską. Za to pomocna okazała się stara szafa, wypełniona równie starymi zasłonami, ścinkami materiałów itp. Tak więc spódniczka, w jakże pożądane barokowe wzory, w swym pierwszym życiu była zasłoną. Natomiast body ozdobiłam skrawkami złotej gipiury (spróbujcie taką teraz gdzieś znaleźć - impossible!)

Niech żyje barok!
...i stara szafa ;)








bodysuit & skirt - handmade
shoes - gojane
earrings - topshop


***

Kupon o wartości 50$ do zrealizowania na sheinside wędruje do...
Gratki! :))

***

Jeśli chcecie być na bieżąco, zachęcam do polubienia BillieJeanStyle na fb!

ciao!





88 komentarzy:

  1. Piękna spódnica <3
    Uwielbiam Cię kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wszystko wymyśliłaś! Już lookam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Kochana wygladasz przepieknie! Zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz niesamowicie w barokowej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech żyją! I Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz cudownie. :) świetny klimat zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka, body, makijaż, fryzura, klimat zdjęć - mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja, i piękne fotografie.
    Gratulacje dla zwyciężyni ;]
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, aż nie wiem co powiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka, piękne kolczyki, piękne buty, piękna Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie również spodobały się motyw baroku ;) Świetny zestaw. Genialnie to wykonałaś. Zazdroszczę bluzki i spódniczki :)
    pozdrawiam
    wakemeupinmay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz fantastycznie, ślicznie wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz prześlicznie! Ciemna szminka to istna wisienka na torcie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie to wyszło! jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! pięknie wyglądasz! genialne połączenie spódniczki z bluzką, w której się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już tę stylizację na Modnej Polce, przyznam, że bardzo przypadają mi do gustu takie barokowe klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  17. olśniewasz! gdybym miała chociaż 10% twojego talentu i 50% twojej pracowitości to byłabym w modowym raju ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś po prostu mistrzynią! Ta spódnica jest przecudowna <3

    Pozdrawiam,
    DOMINICARE

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja kocham taką barokową stylistykę! Od dawna chodzi za mną wzorzysta spódnica, której nigdzie znaleźć nie mogę, a tu proszę- sama wyczarowałaś wręcz idealną. Za każdym razem nie mogę wyjść z podziwu dla Twoich krawieckich umiejętności, przydałaby mi się chociaż 1/10 część:P

    D.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne stylizacje i przepiękne zdjęcia dodaje do ulubionych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie :) Bardzo bym chciała kupić taki komplet. jakby była taka opcja to strzeminska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne. Chętnie bym się zaopatrzyła w taki komplet. Jeśli jest taka opcja to strzeminska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, niesamowicie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oooooo.zachwyciłam się! ubrałabym się tak z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś piękna, masz niesamowity styl i talent. Zdjęcia sa po prostu boskie! Wyglądasz nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  26. You look so beautiful!

    xx http://thefashionencore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. o jezu, wyglądasz absolutnie przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  28. jestem pod dużym wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  29. jestem pod dużym wrażeniem !!

    OdpowiedzUsuń
  30. To kolejne Twoje dzieło po skórzanych spodniach w podwyższonym stanem, które robi na mnie niesamowite wrażenie. Wtedy dodałam Twojego bloga do obserwowanych (a był to pierwszy blog modowy, na który postanowiłam wrócić), dzisiaj mogę już tylko powiedzieć: wielkie WOW. Podziwiam talent krawiecki, ja muszę korzystać z umiejętności mojej mamy, ale uszycie czegoś na tyle przezroczystego by u niej nie przeszło;)
    Wyglądasz świetnie, bo całość z fryzurą włącznie komponuje się idealnie:)
    Pozdrawiam,
    Ewa

    PS Strasznie Ci nasłodziłam, ale chciałam podkreślić, że nie jest to kolejny "komć" wrzucany na zasadzie kopiuj wklej o treści "wyglądasz ślicznie", "jesteś piękna" itp.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna stylizacja!!! bardzo mi sie podoba ! zapraszam do nas w wolnej chwili

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny styl !zapraszam Cie do mnie :* zajrzyj koniecznie !http://e-glamourr.blogspot.com/2012/11/diamonds.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowite !!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny blog! Serio bardzo mi się podoba :)ta barokowa stylizacja jest naprawdę mistrzowska. Po obejrzeniu tej kolekcji Dolce&Gabbana też szukałam bez efektu czegoś w sklepach, ale nic... Dlatego jestem pod wrażeniem pomysłu i fasonu :)

    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie:)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze zachwycasz pomysłowością :)
    wygladasz rewelacyjnie, podoba mi się zarówno spódniczka jak i bluzka, poza tym cudowne klimatyczne zdjecia:)

    Całuje Tina:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygladasz idealnie! Zjawiskowo nie moge sie napatrzec;)

    OdpowiedzUsuń
  37. kiedy zobaczyłam ten zestaw na lookbook'u, od razu wiedziałam, że na Twoim blogu znajdę coś ciekawego, inspirującego. zajrzałam i przekonałam się, że miałam rację :)!

    wyglądasz tutaj wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  38. strój jest niesamowity !!!

    OdpowiedzUsuń
  39. o dziwo też spodobały mi się w tym sezonie barokowe elementy a zwłaszcza zdobienia :) Twoje dzieło i ogólnie cały charakter fotek - WOW! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. już to pisałam na modnej polce, ale co tam - najpiękniejsza stylizacja jaką od dawna oglądam. nie tylko Twoja, w ogóle :D
    Cudowny klimat baroku. Bardzo modny, bardzo sensualny. Pięknie!

    Ściskam wieczornie,
    Lona

    Ps. a za Twój komentarz bardzo dziękuję Sprawił mi sporą radośc :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie również zauroczył barokowy trend, już niebawem pokuszę się o stylizację, pięknie dobrałaś również make-up i fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jesteś niesamowita !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz rewelacyjnie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ta sukienka jest prześliczna, sexi, cudoo :) chciałam sprawdzić, gdzie ją kupiłaś i jak zobaczyłam "handmade" to zaniemówiłam..

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowna stylizacja, taka barokowa a jednocześnie dzięki czerni nienachalna :)
    Na pewno będę obserwować,
    a w wolnej chwili również zapraszam,

    Pozdrawiam,
    Mirela z mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jej! Sama to zrobiłaś!? Ale masz talent!

    Bardzo mi się podoba. Jest oryginalnie, ale też kobieco i nie wyglądasz jakbyś była przebrana, co się często na modowych blogach zdarza. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  47. jak pięknie! wyglądasz jak modelka z wybiegu :) i jeszcze sama to zrobiłas, jestem pod wieeeelkim wrażeniem :) ja pokochałam motyw baroku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. prosz esprzedaj nam swoja sukienke !!!!!!!!



    Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
  49. cudownie wyglądasz. styl barokowy w najlepszym wydaniu:)

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  50. WOW, this look is simply perfect!
    What about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    I was also wondering if you would like to enter the competition to become the Fashion Muse on my online fashion magazine, it means that you will have your outfits published there!....write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię wszelką inwencję twórczą a ty zrobiłaś to w pięknym stylu. Super!

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  53. wyglądasz niesamowicie! świetny klimat zdjęć i świetne ciuchy!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądasz naprawdę zjawiskowo. Sukienka genialnie podkreśla twoje kształty, Okolica jest po prostu cudna, a i sama ty genialnie wyglądasz.

    http://ameliawyrwass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyglądasz uroczo, wprost idealnie ten zestaw podkreśla Twoje atuty;)

    OdpowiedzUsuń
  56. sukienka i usta cuuudowne!
    zapraszamy do nas!

    http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. oh my gosh this dress is perfection. and it looks amazing on you!

    lots of love from the c&p girls,
    the casper&pearl blog
    xx

    OdpowiedzUsuń
  58. rewelacyjna sukienka!


    www.alliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. an inspiration for a vintage look.

    lots of love

    OdpowiedzUsuń
  60. uwielbiam Cięęęęęęęęęęe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - tak, wiem, bardzo ambitny komentarz, ale tylko tyle jestem w stanie z siebie wykrzesać w związku z tym, że odebrało mi mowę!
    i zgadzam się, niech żyje barok!:) W takim klimacie przygotowuje sie do studniówki ;p
    Pozdrawiam cieplutko w ta mroźna noc!:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Don't understand much on your blog but it's so fun to watch what you've made:)I really love this bodysuit! It's perfect! Absolutely love this style.. Think i'll make a dress inspired by your bodysuit:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ta sukienka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...