9/26/2012

Croatia 2012






10-26.08.12
Mlini -> Makarska

33 komentarze:

  1. mmmm.... gruszkowy cydr, najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna sukienka w kwiatki,czad!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna fotorelacja! Jak miło popatrzeć. Chociaż jeszcze na chwilę można poczuć tę wakacyjną atmosferę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przecudnie, a szczególnie twoje nogi... Mrau :) Jestem bardzo ciekawa twoich wymiarów - podałabyś mi proszę, ile masz wzrostu/wagi i ile cm w udzie? Nie mogę się napatrzeć na twoje ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Really fun photo's!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ty to pewnie tam furore robilas swoja urodą i długimi nogami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju z taką ekipą to musiało być świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super fotki :) widać że się świetnie bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też byłam w Makarskiej w tym roku prze prze przecudne miejsce ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bożżż jakie ty masz nogi dziewczyno <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Chorwacja jest przepiękna :)
    A tak chciałam wtrącić, że byłam w Galerii Krakowskiej na Fashion Show i miałam cudowną stylizację. Byłaś moją faworytką :)


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. widać, że dobrze sie bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w poniedziałek wróciłam z Chorwacji :) Byłam w Starigrad Paklenica małe spokojne miasteczko bo Makarska to już trochę tłoczno :)
    Super zdjęcia i pewnie wspaniałe wspomnienia !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały mix zdjęć ;) Masz prześliczne włosy <33
    Zapraszam do siebie

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pamiątki z wakacji zdjęcia są zawsze najwspanialsze :* wspomnienia na papierze :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne widoki :) Na pewno świetnie się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great photos!
    Mind to check out my blog?
    Maybe we can follow each other :)

    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać wakacje się udały;))
    Super zdjęcia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdjęcia i widoki! gdzie znajde takie ramki do zdjęc? :d

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie mogę, świeetnie! :)))
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie: transsexualtsar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. see you have great time! amazing photos!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna zdjęcia
    Musiała być naprawdę fajna impreza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Widać że wyjazd udany :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest w Twojej urodzie coś takiego, co przypomina mi Honey. :D Serio.
    Pozdrawiam www.fogdancing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice pics!

    http://thestyleattitude.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. I love Croatia! So unique! Great and funny pics!

    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej ;) zapraszam na mojego nowego bloga z biżuterią hand made ;D
    http://czekoladowoooo.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę wyjazdu :)
    Zapraszam do mnie: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również w tym roku byłam w Makarskiej. Uwielbiam to miejsce. Świetny blog
    :)
    zapraszam do siebie: fashionfobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...