6/24/2012

You came and you changed my world


Balmain to jeden z najstarszych i najbardziej popularnych francuskich domów mody. Od lat zachwycam się prezentowanymi kolekcjami i marzę o posiadaniu choćby jednej rzeczy w mojej szafie. Jednak nie chcę nawet myśleć ile lat musiałabym głodować, żeby na nią uzbierać ;D

Deszczowe wakacje to dobry okres na oddanie się w pełni ręcznym robótkom. Skórzane szorty ze złotymi aplikacjami z koralików, inspirowane letnią kolekcją Balmain, kosztowały mnie wiele godzin żmudnej roboty i obolałe palce. Ale myślę, że było warto..










skórzane szorty leather shorts - handmade
koszula shirt - sheinside
buty shoes - DeeZee
bransoletka bracelet - romwe

73 komentarze:

  1. to jedne z najpiękniejszych szortów jakie ostatnio widziałam! wspaniałe! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!!
    cudne porteczki, skąd?:D
    Twoje dzieło?!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. woooooow girl, breathtaking!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna stylizacja! Koturny cudowne! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jest przepięknie! *_____* spodenki LOVE

    OdpowiedzUsuń
  6. You look stunning, I just LOVE those shorts!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki są przepiękne. Chyba najlepsze jakie dotąd widziałam! Jeśli się nie mylę to Twoje diy...?

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE THE OUTFIT! VERY NICELY ASSEMBLED <3

    http://desireeliew.blogspot.sg/

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect dear!!! Www.blogdaleoliveira.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz idealnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie spodenki!

    Całość super wygląda i do tego ekstra zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. a po co CI tekst::) bez zdecydowanie lepiej:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka jest genialna. Ma niesamowity wzór. ; >

    OdpowiedzUsuń
  15. szorty są wspaniałe ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodenki powalają na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja muszę skomplementować twoje włosy: piękne! *.* i długość zupełnie taka, jak mi się marzy :) a szorty genialne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle stylizacja w 100% udana :D

    Zapraszam do siebie na bloga do komentowania i obserwowania ;)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masakrycznie zajebiście !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba! Cudowna spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak się chodzi w takich butach? chciała bym sobie takie kupić, ale mam jakieś opory przed nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niewątpliwie wymagają wprawy.. ale pozytywnie mnie zaskoczyły, bo szczerze mówiąc nie sądziłam, że będzie się dało w nich normalnie funkcjonować :D

      Usuń
  22. Wyglądasz świetnie !
    Rewelacyjny zestaw ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. :O zrób mi takie szorty .! <3 kocham je <3

    OdpowiedzUsuń
  24. co za outfit <3
    jest niesamowity, a do tego twoje nogi i włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz świetnie:) genialne zdjęcia:)

    Zapraszam do mnie:) http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna! Spodenki DIY inspired by Balmain? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odważnie, buty nietuzinkowe, fajnie, podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale odważny zestaw! *_* SUper! :)

    Buty robią wrażenie, podobnie jak krzyż. MEGA!

    Zapraszam do siebie, nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna koszula *.*
    a włosy masz cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. oh myyyyy! Those shorts are amazing!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zobaczyłam miniaturę zdjęcia, to myslałam, że to fotografia jakiegoś domu mody;) Szorty są niesamowite - gratuluję pomysłu i wykonania, koszula, buty i dodatki idealnie dopasowane, a zdjęcia bardzo klimatyczne i Ty wyglądasz na nich nieziemsko. Zachwycona dodaję do obserwowanych. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaależ mi miło, DZIĘKUJĘ!!
      i pozdrawiam gorąco! :))

      Usuń
  32. Te szorty są cudowne, aż sama bym takie chciała mieć.
    Jestem pod wrażeniem, że zrobiłaś je sama. Szacun się należy! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. brak słów wyglądasz genialnie! :) wpadaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Szorty są po prostu R E W E L A C Y J N E !!! Robisz takie na zamówienie ?:D A tak poważnie, to jak ci się znudzą, chętnie je odkupię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. uhmmm seriously Fucking amazing!

    OdpowiedzUsuń
  36. oj było warto, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  37. You look so fantastic! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Sama je zrobiłaś!?!? Są kapitalne, cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  39. fantastyczne shortyy, matko po prostu genialne <3 no i musze przyznać wyglądasz nieziemsko :)
    zapraszam
    http://posh-people.blogspot.com/2012/06/black.html

    OdpowiedzUsuń
  40. So pretty! Amazing, amazing style! We love!

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    OdpowiedzUsuń
  41. Szooorty! Zgadzam sie z wszystkimi przedmowcami - niesamowite.
    Ja sama nigdy nie umiem niczego uszyc.
    Pozdrawiam
    W
    Meduzawanalogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam bloggerkę! Pewnie nie brałaś jeszcze udziału w moim konkursie? Dziś jest ostatni dzień, ale jeszcze masz szansę. Do wygrania jest biżuteria, która możesz wybrać sama. Dla ułatwienia podaję link: http://raroika.blogspot.com/2012/06/konkurs.html . Pozdrawiam, Raroika! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastyczne! Dosłownie wszystko, począwszy od szortów a skończywszy na dodatkach. Nic bym tu nie zmieniała, jest doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  44. Najlepsza stylizacja jaką widziałam na blogach.;)

    OdpowiedzUsuń
  45. zachwycam się twoimi włosami, są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. WOW ! Dawno nie komentowalam Twoich postow ale tym razem musze, absolutnie podziwiam Twoj talent. Potrafisz z niczego zrobic COS ! Cos wielkiego, trzeba zaznaczyc ! Mistrzostwo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awwww, ślicznie dziękuję!!!
      <3

      Usuń
  47. jestem zachwycona zarówno szortami jak i całym zestawem!!!!!!! Naprawdę jedna z lepszych stylizacji jakie ostatnio widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. szorty są genialne! gdy je zobaczyłam nawet nie przypuszczałam, że są twoim dziełem ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. masz przecudne nogi!

    http://shinybox.pl/?ref=16ca2e4 - zapraszam,darmowe kosmetyki,sprawdzone,wystarczy się zarejestrować i zaprosić kilku znajomych, całkowicie za darmo!

    OdpowiedzUsuń
  50. jak zrobiłaś te spodenki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki uszyłam z eko-skóry, a wszystkie koraliki przyszywałam ręcznie, każdy z osobna.. straszna męczarnia, muszę przyznać :D

      Usuń
    2. jaaa... jesteś niesamowicie zdolna, uwielbiam oglądać Twoje projekty... masz szczęście, że masz czas na to :) ps. te szorty z nowego wpisu z perełkami też są oszałamiające!

      Usuń
  51. Zakochałam się w Twoich spodenkach! Gooood job!;)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowne szorty! bardzo efektowne:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...