6/03/2012

Robert Kupisz "Wanted"


Jakże wielka radość mnie ogarnęła, gdy dowiedziałam się, że będę miała możliwość po raz pierwszy w życiu brać udział w takim wydarzeniu! 
Pokaz najnowszej kolekcji (wiosna/lato 2013) Roberta Kupisza, bo o tym wydarzeniu mowa, miał miejsce we wtorek 29 maja w Soho Factory. Na wybiegu przewinęło się mnóstwo pięknych dziewczyn, które z rzadko spotykanym na pokazach luzem i nonszalancją prezentowały kolekcję "Wanted". Dodatkowo aranżacja wnętrza i świetna muzyka przeniosły nas wszystkich w klimat amerykańskiego westernu. 

Zapewne czytaliście już niejedną recenzję dotyczącą tego wydarzenia, więc nie chciałabym powtarzać w kółko podobnych zdań. Już wszyscy wiemy, że Robert Kupisz jest konsekwentny i wierny swej estetyce. I chwała mu za to! Mam nadzieję, że nie przestanie i nie zabraknie mu pomysłów i inspiracji.

Szczerze mówiąc, do tej pory wydawało mi się, że na tego typu eventach panuje raczej sztywna atmosfera. Tymczasem pokaz ten zupełnie rozwiał moje obawy i z niecierpliwością czekam na kolejny!



Zostawiam Was z moją osobistą, 'bezflashową' fotorelacją, prosto z drugiego rzędu ;D

ENJOY!
































A teraz trochę lansu przy ściance sponsorskiej..





Serdeczne podziękowania i pozdrowienia dla Wiktorii z bomsdrops oraz marce E, dzięki którym mogłam oglądać to wszystko z bliska :)




K MAG



32 komentarze:

  1. ojej, zazdroszczę udziału w tak świetnym evencie! Pokaz cudny, na luzie, a nie jakieś sztywne, chude i smutne modelki! :) Btw Twoja spódnica - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, pokaz świetny z tego co widać :)
    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  3. ta spódniczka jest niesamowita! kreacje p. Roberta idealne dla Twoich nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna kolekcja, a Ty wygladasz oblednie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądałaś! Kolekcja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeej, jaką Ty masz figurę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja, uwielbiam Kupisza. Bardzo podoba mi się też Twój top.
    Dzięki za relację. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjecia! w poludnie we wtorek widzialam cie w tarasach tak myslalam ze to z tej okazji zjawilas sie w stolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądałaś . tylko pozazdrościć że tam byłaś :)
    p.s.Kupisz ma ładne modelki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam projekty Kupisza! pięknie się prezentowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny klimat kolekcji, a Ty wyglądałaś bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fotki są super i na pewno było rewelacyjnie zobaczyć to wszystko z bliska. zresztą wyglądasz świetnie! Natomiast jestem zdania, że kolekcja trochę zbyt jednowymiarowa, jeden motyw na wszystko to trochę mało. no ale zobaczymy, czy będzie sukces.

    btw, na naszym blogu trwa właśnie konkurs i do wygrania jest koszulka Kupisza z orłem, piszę, bo może będziesz zainteresowana, w końcu pozostajemy w kupiszowym temacie :))) Konkurs jest tu: http://lenalona.blogspot.com/2012/05/zainspiruj-sie-polska-i-wygraj-t-shirt.html

    Pozdrawiam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna kolekcja! *o* Idealna w każdym calu!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja powala,rodem z westernów ! Ty wyglądasz jak zwykle cudownie i muszę powiedzieć,że na ostatnim zdjęciu wyglądasz jak siostra Maff: )
    A spódnica fenomenalna ach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurde.. Ta kolekcja jest nieziemska! ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Really fantastic! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i piękna kolekcja! Wy wyglądacie cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. BARDZO PODOBA MI SIĘ TWÓJ BLOG!!
    kolekcja jest niesamowita :)
    jak masz chwilkę zajrzyj do mnie www.litaudrey.blogspot.com może akurat ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepszy pokaz jaki ostatnio widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog !
    Twoje stylizacje są boskie ! Oryginalne i dopracowane w każdym szczególe !
    Spódnica z piórami bomba !


    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kolekcja. Szkoda tylko, że ceny poza moim zasięgiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna kolekcja!
    Mój ulubiony polski projektant :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow !! Kolekcja super ,marzą mi się takie ciuchy mega styl !!
    Twoja kreacja też śliczna,najbardziej mi się podobała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie ;)
    http://afterjanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolekcja super ... widzę , że wnętrze też było świetne. Twoja spódnica i top mega<3
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję
    Zapraszam http://trendy-dummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. kolekcja jest fenomenalna! nic dodać nic ująć!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolekcja ładna i dziewczęca. Ale gdybym miała zdecydować się na coś co bym miała kupić to byłby to Twój top. REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  28. patrząc na ostatnie zdjęcia rozumiem fenomen photoshop'a

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna spódnica i gorset w stylu boho ;) zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...