2/04/2012

my prom ball


Długa czy krótka? Szeroka czy wąska? minimalistyczna 'mała czarna' czy cekinowe szaleństwo?
Takie i wiele innych pytań zadawało sobie mnóstwo dziewczyn przez ostatnie kilka miesięcy. W końcu studniówkę ma się tylko raz w życiu (z reguły..) ;)

Na szczęście z wymyśleniem własnej kreacji nie miałam wielkiego problemu. Od dawna marzyła mi się spódnica z pięknie mieniących się kogucich piór. Czekałam tylko na odpowiednią, specjalną okazję.. a tu, proszę - studniówka!

Udało mi się odnaleźć (na allegro) perełki, mieniące się niemal identycznie jak pióra. Wizja szybciutko ukształtowała się w głowie.. gorzej z wykonaniem. Co któryś wieczór (począwszy od Świąt BN) poświęcałam na przyszywanie perełek i mini czarnych koralików pomiędzy nimi, każdy osobno! (nigdy więcej!)
Aż  w końcu, na wieczór przed studniówką, udało mi się ukończyć moje 'dzieło' :)

Szyfonowy 'ogon' to właściwie.. wypadek przy pracy :D Dopięłam go dla jaj, no i tak sobie został ;)



prom ball dress - 100% handmade
bag - vintage (12pln!)
metallic shoes - vintage (19pln!)




PS. A do matury pozostało 89dni...
:D


84 komentarze:

  1. Hmmm,kreacja dość niezwykła, ale ja bym jej nie założyła na studniówkę :). Ważne, że Tobie sie podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyno! ale TY jesteś zdolna :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiałam już na lookbooku, cudowna kreacja. Co najważniejsze jedyna w swoim rodzaju, zapewne żadna dziewczyna Ciebie nie przyćmiła :)
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  4. łubu dubu łubu dubu niech nam żyje śliczna właścicielka cudownej sukienki niech żyje nam - to pisały Koty 2 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaka była reakcja znajomych? :)
    jesteś naprawdę wspaniała i oryginalna!
    zestaw jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich już chyba nie jest w stanie nic zaskoczyć :D

      Dziękuję ślicznie :))

      Usuń
  6. Biję pokłony, dla twej pracy twórczej. Kreacja jest cudowna, a ty jak zawsze - kwitniesz, ślicznoto!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękniejszej studniówkowej kreacji nie widziałam, a Twoje dzieło wygląda jak od francuskiego krawca :) Współczuję przyszywania koralików, bo to dość paskudna i misterna robota. No ale kiecka robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna! Na poczatku, nie czytając notki, byłam przekonana, że sukienka jest od jakiegoś drastycznie drogiego projektanta, a tu proszę ;) Gratuluję pomysłu :)

    http://foxladyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o rrrrany świetnie to razem wygląda!!! niepowtarzalna kreacja, świetny miałaś pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska kiecka. Na pewno każdy cię zapamięta. :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  12. miałaś pomysł ; jednak myślę, że tył- czyli długa spódnica nie bardzo pasują tutaj do tych piór, tak samo jak bardzo strojna góra..

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne dzieło :D niezwykle pomysłowe i oryginalne. powiedz jak przyszyłaś te pióra i gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest niesamowita! Najpiękniejsza kreacja studniówkowa jaką widziałam. Mnie się podobała moja wizja sukienki, ale niestety trochę się ona rozeszła z wizją krawcowej a niestety sama nie potrafię szyć. Jak zrobiłaś ten dół z piór? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna kreacja , ale i bardzo odważna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że to najpiękniejsza sukienka 'studniówkowa' jaką widziałam i jaką ktokolwiek miał do tej pory - przebijasz wszystkich!!! <3 WSPANIALE :******

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ,dość odważna ale jest boska
    Zapraszam do mnie http://pomaranczowylook.blogspot.com/
    i zapraszam do udziału w konkursie http://pomaranczowylook.blogspot.com/2012/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest fantastyczna! gratuluje pomysłu i nakladu pracy!

    OdpowiedzUsuń
  19. PRZECIEŻ TO JEST IDEALNA KIECKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. IDEALNIE !
    a o maturze, nie chcę nawet słyszeć...
    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja uważam, że przedobrzyłaś. Jest tu wszystko: koraliki, tren, asymetria, tiul, pióra, wycięte plecy. Całość jest przez to kiczowata. Nie mniej jednak pokłony za twórcze wykonanie i odwagę w przełamaniu stereotypowej sukienki studniówkowej.

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka jest REWELACYJNA!!!!!!! powalisz wszystkich !
    Pozdrawiam Ania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hoho, robi wrażenie! Z pewnością będziesz się wyróżniać :-)
    Pióra dotychczas kojarzyły mi się z kiczem, ale kiecka jest naprawdę niesamowita!
    W mojej szkole narzucili nam trochę zasady ubioru, musieliśmy "trzymać się" stonowanej, ciemnej kolorystyki, ale też było ciekawie, nie narzekam :-)

    UDANEJ ZABAWY! Bo to przecież najważniejsze, żeby zachować piękne wspomnienia :-)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  24. wyszlo idealnie! az sie wierzyc nie chce ze sama to zrobilas : )

    OdpowiedzUsuń
  25. ale pięknie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. *___________________________*
    SZCZENA W DÓŁ

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, podziwiam za kreatywność, sukienka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  28. really beautiful!!! love it!

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. według mnie góra jest zbyt zdobna, powinno być gładko na górze by dół mógł być z piórami i tym "ogonem". Jednak praca jaką w to włożyłaś i sam pomysł jest na kreację są godne podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wg mnie. Sukienka jest IDEALNA.! cudo.! piękna. ślicznie wyglądałaś.!

    OdpowiedzUsuń
  31. Całość wygląda niesamowicie!!!!! Na pewno na studniówce miałaś najlepszą sukienkę ze wszystkich i to jeszcze jaką niepowtarzalną. Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No podziwiam i biję ukłony

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie, jeszcze nigdy nie widziałam tak oryginalnej sukienki :) przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna! gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  35. o rety! cudo! cudo! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaaaa! Genialnie! Rewelacyjnie, nie wiem co jeszcze;p gratuluje zdolnosci manualnych!!!


    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  37. O Boże - piękna suknia!

    OdpowiedzUsuń
  38. niesamowita! nadzwyczajna! oryginalna!
    podziwiam za cierpliwość:)

    http://apieceofmycloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdradź mi proszę jak doszywałaś te pióra, ja kiedyś próbowałam doszywać pióra i za żadne skarby nie chciały się trzymać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście pióra były na taśmie! więc nie było problemu :)

      Usuń
  40. Zdradź mi proszę jak doszywałaś te pióra, ja kiedyś próbowałam doszywać pióra i za żadne skarby nie chciały się trzymać...

    OdpowiedzUsuń
  41. Niesamowita sukienka :D Podziwiam za cierpliwosc. Takie cuda mozna spotkac na co dzien chyba tylko na wybiegu ;))))

    OdpowiedzUsuń
  42. Zjawiskowa sukienka. Nie można napisać nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz olśniewająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ! Dziewczyno jestem pod ogromnym wrażeniem! Sukienka jest przewspaniała! Jak przeczytałam że sama ją zrobiłaś to aż szczęka mi opadła :D dosłownie. Sukienka jest genialna!
    Oby więcej takich pomysłów!:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak... masz niesamowity talent i wyobraźnię. Mając taki fach w rękach, masz chyba spokojną przyszłość i możesz wiele zwojować. Zajrzałam do Ciebie wczoraj 1. raz,ale na wspomnienie koguciej sukienki, musiałam wrócić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Łął. Sukienka na prawdę robi wrażenie. Tylko Ci pozazdrościć jej i tak dobrego pomysłu i zdolności krawieckich :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Pomysł i wykonanie godne podziwu! Coś pięknego! Choć ja wolałabym ją bez trenu;)

    OdpowiedzUsuń
  48. wow wow wow !!!!!!!!!!! zapraszam do mnie ! http://heartbeatmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo oryginalna i ładna sukienka ;D
    pozdrawiam

    http://ffiighter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Przejrzałam całego Twojego bloga! Bardzo mi się podoba i z chęcią będę tutaj zaglądać!
    Buziaki
    Sonja ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Jesteś NIESAMOWICIE pomysłowa !! :)
    Suknia robi piorunujące wrażenie. Cudna jest. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Hi dear, how are you?
    I was rooting around and found your blog.
    Interested me a lot ...!
    What do you think of following each other? Give one last on my blog ..
    If you like, please (:
    Thank you, kisses.

    http://agoratopronta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. zakochałam się od pierwszego wejrzenia w tej sukience !!
    czy mogę wykorzystać Twoje zdjęcia ( oczywiście z podaniem źródła do Twojego bloga) bo muszę, po prostu muszę zrobić o tym post na swoim blogu ( żeby nie zapomnieć) ??
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście!
      Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  54. piękna unikatowa sukienka, Twój jedyny i niepowtarzalny projekt :) miałaś pewność, że nikt takiej nie będzie miał!
    strasznie cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga! Oglądałam archiwum, jesteś fantastyczna :) Będę zaglądała tu już regularnie :) Dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Boska kreacja!!! Zazdroszcze Ci tego daru artystycznego:). Zaloze sie, ze wygladalas najpiekniej i najbardziej oryginalnie na calym swoim balu a moze nawet w calej Polsce. Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  56. Naprawdę kreacja robi wrażenie. Tył ciekawy. Kolor piór i perełek idealnie dopasowany. Gratuluję oryginalnosci i pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń
  57. Jeju, przepiękna ta sukienka! I jestem w szoku, że sama ją wykonałaś! Wygląda jak od super projektanta! Serio!

    OdpowiedzUsuń
  58. cudowna sukienka, jesli masz chwilę, odwiedź mojego bloga :) http://xviolenthill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny blog ;)!

    http://apparel-hunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie, prawie jak Black Swan :) Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń
  61. DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  62. rewelacja! haute couture wiecznie żywe :) wiążesz przyszłość z modą?

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowna stylizacja! Bardzo pomysłowa;>.

    OdpowiedzUsuń
  64. To chyba najpiękniejsza studniówkowa sukienka jaką widziałam! Sama wzdycham do piórkowych spódnic <3

    OdpowiedzUsuń
  65. this dress is simply AMAZING !

    OdpowiedzUsuń
  66. wow, jestem pod wrażeniem zdolności. kiecka wygląda po prostu bosko, ZDECYDOWANIE muszę sobie kupić spódnicę z piór. tzn. pewnie sztucznych, bo niby jak przechowywać, nosić i czyścić naturalne o_O nie pasuje mi tylko kolor butów i torebki, jakoś mi nie gra z piórami. http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-43259-P%C3%B3%C5%82buty-OLEKSY-1375-562-000.html - ten kolor jest ciekawy i bardzo kojarzy mi się właśnie z dołem twojej sukienki, chyba by pasowały

    OdpowiedzUsuń
  67. wow, jestem pod wrażeniem zdolności. kiecka wygląda po prostu bosko, ZDECYDOWANIE muszę sobie kupić spódnicę z piór. tzn. pewnie sztucznych, bo niby jak przechowywać, nosić i czyścić naturalne o_O nie pasuje mi tylko kolor butów i torebki, jakoś mi nie gra z piórami. http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-43259-P%C3%B3%C5%82buty-OLEKSY-1375-562-000.html - ten kolor jest ciekawy i bardzo kojarzy mi się właśnie z dołem twojej sukienki, chyba by pasowały

    OdpowiedzUsuń
  68. czy można jeszcze gdzieś znaleźć te pióre, szukam na allegro i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  69. nie chcesz jej sprzedać ?

    OdpowiedzUsuń
  70. nie chcesz jej sprzedać ? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...