1/05/2012

Hi, I'm in love with you


HEJ KOCHANI!
Być może pamiętacie, wspominałam już o projekcie BillieJeanstyle i Kotów2..

klikając na powyższe zdjęcie, dowiecie się co-nieco na ten temat :)

 Z niecierpliwością czekałam na efekty naszej szalonej współpracy. I oto stało się!
To dopiero pierwsza część "Roman's Holiday"
Mamy dla Was jeszcze sporo niespodzianek... :)





hair: Sylwia Hubicka

makeup: Eevi Makeup Studio & Sylwia Hubicka

nail makeup: Kotka Odwrotka

A zdjęcia wykonaliśmy w słodkim Cupcake Corner!

<3

Jeszcze raz dziękuję całej ekipie!!! UWIELBIAM WAS!!








jeszcze szafiarska formalność ;D
gorsecik - second hand
bandażowa spódniczka - second hand
baskinka w grochy - handmade
perełkowy kołnierzyk - handmade
czerwone szpilki - DeeZee
pierścionki - romwe

63 komentarze:

  1. Hello! Podobała mi się wygląd i zdjęcia są świetne! gratulacje. pocałunki.

    http://baudafranci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz przeslicznie :) sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!!Wygladasz rewelacyjnie!!Uwielbiam te zdjecia<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. These are such adorable and retro chic captures! You look absolutely darling. x

    www.TheFancyTeacup.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz na imię Klara?:):):) tak u nich wyczytałam;D cudowne imię!:)
    i cudowna sesja, uwielbiam takie klimaty!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zachwycona klimatem zdjęć, Twoją stylizacją, fryzurą i makijażem! Wyglądasz przepięknie:*

    OdpowiedzUsuń
  7. DZIĘKUJĘ!

    Marta, na imię mam Klaudia, ale kilka lat temu ktoś mnie 'przechrzcił' na Klarę :D i wyszło na to, że nawet częściej tego używam, a Kotom się spodobało.. :)

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka sesja wydaje się być marzeniem każdej dziewczynki i każdej kobiety... Zostań top model! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O KUWA TO TY??????????????????????????????
    JA PIERDZIU ALE CZAD <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, sesja genialna! Ostatnio też mi chodzą po głowie takie stylizacje pin up i do tego te słodkie babeczki:D Oby z Waszej współpracy wynikło jeszcze sporo takich ciekawych sesjii:)
    Ps. Figurę to masz nieziemską! Nic dodać nic ująć;p

    Pozdrawiam, Dominika:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie!!! nie znałam Twojego bloga, ale teraz będę często :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Czad to mało owiedziane! Powaliło mnie z wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, zdjęcia są prześliczne;0 Nie mogę się na nie napatrzeć;0

    OdpowiedzUsuń
  14. hahah taka sama reakcja jak u Almy występuje u mnie. WOW. Zupełnie niesamowicie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaa <3 JEJEJEJEJEJJJJ <3 brak słów - obłęd!
    xooxo.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudo, obłędnie poprostu <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ale bosko wyglądasz!!
    zachwycasz po prostu <3!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda na to, że będzie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zupełnie Cię nie poznałam!! Po prostu zachwycasz, wyglądasz powalająco!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem kompletnie rozbrojona tą sesją. Zawsze uważałam, że masz świetne zdjęcia, ale teraz pobiłaś już wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You are so adorable, and the outfit is gorgeous!

    Angela
    http://angeladissected.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O matkooooo, padłam. Kochana, wyglądasz tu OBŁĘDNIE, przecudowne fotki!!!! Stylizacja absolutnie boska.

    OdpowiedzUsuń
  25. najpiękniejszy na świecie kołnierzyk <3 A zdjęcia i makijaż to po prostu mistrzostwo !

    OdpowiedzUsuń
  26. O boże, jesteś tak piękna, że zaraz wyślę do jakiegoś vogue'a list z petycją, by zaangażowali cię do jakiejś sesji. A tak serio - dawno nic nie zrobiło na mnie takiego wrażenia. Brawa i dla ciebie i dla fotografa. Genialna praca!

    OdpowiedzUsuń
  27. na przedostatnim zdjęciu przypominasz mi Katty Perry :D świetne fotki!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW WOW WOW. Dałabym sobie głowę uciąć za tak wspaniałe zdjęcia! świetnie wyglądasz i ogólnie cudwny styl masz :>

    xoxo
    http://martiniss-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. GENIALNA STYLIZACJA, KOCHAM CIE :)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna, zgrabna <33 uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia, są cudowne, a Ty przepięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  32. Po prostu bosko! Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylowo, z klasą, bardzo dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  34. amazing outfit, amazing blog! I`m definitely your new follower, hope you might follow me back:)

    OdpowiedzUsuń
  35. przepięknej zdjęcia i ty oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne są te zdjęcia, świetnie wyszłaś. I wogóle super.:)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)
    http://lifebymada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne są te zdjęcia ! :*
    Śliczna jesteś .

    Obserwuję,zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna sesja, każda dziewczyna zapewne o takiej marzy - ale jestes piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. amazing photos!! love the hair and outfit, and not to mention your figure! beautiful

    OdpowiedzUsuń
  40. wow- great pictures!

    http://dieliebezumdetail.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia nie mówiąc już o stroju.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna sesja! Kiedy będzie na modnej polce?

    OdpowiedzUsuń
  43. DZIĘKUJĘ WAM KOCHANI!!!!!!
    TO ZASŁUGA CAŁEJ, CUDOWNEJ EKIPY <3

    Tak, będzie więcej, dużo więcej!


    na modną polkę właśnie wstawiłam ;D


    a co do kołnierzyka, zajmę się robieniem takich, ale po maturkach :)))

    :***

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, brak mi słów! Zachwycałam się już na lookbooku! Niesamowicie wyglądasz, masz fantastyczną figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. BillieJeanie również dziękujemy za udaną współpracę. Koty 2 uwielbiają Ciebie nad życie <3 ściskamy i pozdrawiamy cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  46. wyglądasz fenomenalnie

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia Super pomysł na stylizację, gratuluję!

    Pozdrawiam i zapraszam www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Widziałam juz na lookbooku, ale jeszcze raz...Genialna sesja, stylizacja i Ty ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdecydowanie najlepsza Twoja sesja! Zdjęcia boskie, a sam pomysł genialny. Gratuluję i życzę sukcesów. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  50. O BOSZ!!! uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...