11/01/2011

trick or treat?

Już od dawna układała mi się w głowie wizja mojego halloweenowego kostiumu. Zaczęło się od przeglądania oferty BlackMilk'a, zakochałam się w ich kościstych strojach! Jednak zwyczajnie szkoda mi było wydawać dodatkowych pieniędzy, szczególnie że sezon jesienno-zimowy daje o sobie znać.
Dlatego chciałam spróbować zrobić coś samodzielnie :)
Moje ulubione farbki do tkanin decorfin odpadły na wejściu - są świetne, ale tylko na jasnych materiałach. Na szczęście z pomocą przyszły mi niezastąpione akryle, które używałam do malowania już chyba wszystkiego :D Dzięki nim udało mi się uzyskać satysfakcjonujący efekt.

Te 'szkieletowe rękawiczki' które mam na rękach (jak to można nazwać?) to spontanicznie powstały dodatek. Wykonałam je z drucika i folii aluminiowej.

I tak, minimalnym nakładem, udało mi się zyskać miano 'najlepszego kostiumu halloweenowego' wraz z 200pln do wykorzystania na barze :D


wszystkie zdjęcia były robione dosłownie w kilka minut przed wyjściem, nie było czasu na 'przemyślane pozy' :D








***

Nie trudno zauważyć, że częstotliwość dodawania postów ostatnio drastycznie zmalała. Nie, nie obiecuję poprawy. Wręcz przeciwnie. Ogłaszam wszem i wobec 'delikatne zawieszenie' bloga, ze względu na gorący okres maturalny i takie tam :) Co jakiś czas będę dawała jakieś znaki istnienia, szczególnie na FB.

Już tęsknię :(

Ciumki:**

48 komentarzy:

  1. ale zajebiste !!! i ty to sama malowalas ?? damn, jestem wstrzasnieta !!

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś najlepsza! super sesja Wam wyszła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Megaaa wyglądaliście!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie! Nie dziwię się, że wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, I think you all had a lot of fun! )

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz nieziemsko!!Wszyscy wygladacie nieziemsko!Jestem pod wrazeniem!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci wyszedł ten kostium ! wygląda prawie identycznie jak ten z blackmilk!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajny stroje. Wygladcie przerazajaco!
    Ty szegolnie fajnie sie przebralas!
    X, Ancia
    OVERDIVITY

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, you looked absolutely fabulous !!!

    As did your friends! Really: thumbs up to these halloween outfits !

    Love from Germany, Cloudy x

    OdpowiedzUsuń
  10. łał genialnie wyszedł Ci ten kostium ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  11. JESTEŚ PRZEGENIALNA!
    Nie tylko piękna, ale i zdolna. :*

    I miss you, ciumki! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Szacun BJ! :) Wyszło naprawdę fantastycznie!
    I macie genialną pamiątkę w postaci super fot! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia wyszły rewelacyjnie !!! Wyglądałaś na prawdę przerażająco :D
    Super pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz idealnie! świetny kostium :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialnie!!! to jeden z najlepszych kostiumów jakie widziałam! od dawna śledzę Twojego bloga, ale tym razem powaliłaś mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialnie wyglądałas!

    www.mewaworks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie Ci to wyszło!

    dodałam doobserwowanych, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, nie wierzę, że sama zrobiłaś ten kostium:O Niesamowity:D Masz boską figurę, strasznie Ci zazdroszczę tych nóg do nieba;p Też jestem w klasie maturalnej i mam problem ze znalezieniem czasu na zdjęcia...;/

    Pozdrawiam, Domi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja!:D jestem w szoku, też chce taki kostium.;P

    OdpowiedzUsuń
  20. sama malowałaś.... o LoL... nie wierzę!
    Szacun! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. ZAJEBISCIE:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie ci wyszło ! ja Halloween nie obchodziłam.

    OdpowiedzUsuń
  23. LOVE this, so awesome! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. kostium mega!!! wszyscy świetnie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  25. stwierdzam, że wyglądasz bosko! jak i cała reszta ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. o fuck! sama to malowałaś???? Genialne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. "Minimalnym nakładem"...hehe.. zdolna bestia z Ciebie.Ukłony:)

    OdpowiedzUsuń
  28. łaaaał! świetny kostium, a te zdjęcia... jestem pod wrażeniem;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ulala, zajebiste stroje mieliście, a te makijaże- strach się bać:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś przegenialna! A ten kostium, normalnie brak słów! Gratuluje kreatywności!!
    Zapraszam do mnie:
    http://blonddiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak to możliwe, że dopiero dzisiaj oglądam ten kostium! Muszę tu częściej zaglądać! Jest wspaniały, więc wyrażam swoje ogromne uznanie i podziw dla jego utalentowanej i pomysłowej twórczyni!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow i was scared by your amazing dress up but l like your style ,very unique

    OdpowiedzUsuń
  33. I just wanted to let you know I love you blog! Your style is amazing! I actually copied your design and painted my own Skeleton costume this year and it came out great! Thank you for the inspiration!!

    Nic-

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...