7/24/2011

will you still love me tomorrow


Tego lata szyfon przewija się wszędzie. Na lookbooku, blogach aż roi się od zwiewnych szyfonowych spódnic i koszul. Przeglądając ofertę OhMyFrock, moją uwagę zwróciły szczególnie szorty z szyfonowym 'ogonem'. Już od pierwszej chwili wiedziałam, że będą moje :D
Bluzkę (topshop) z second handu mam już od dawna, ale dopiero tego lata zaczynam z niej korzystać.
Taka baza nie wymaga już wielu dodatków. Dlatego po raz kolejny wykorzystałam słupki z DeeZee (od których jakiś czas temu odczepiłam kwiatki - są teraz zdecydowanie bardziej uniwersalne) a biżuterię ograniczyłam do jednego pierścionka.

shorts - OhMyFrock
top - second hand (topshop)
shoes - DeeZee




64 komentarze:

  1. O, szorty rzeczywiście świetne. Bardzo subtelne i kobiece.

    Z resztą jak cała ta stylizacja.


    Pozdrawiam
    Mo Dawidowicz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! Kocham te szorty, jak syreni tren. Świetnie! Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. szorty są naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny zestaw! jstem zachwycona... wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki idealne dla dziewczyn z niezbyt idealnymi udami ;) Ja też korzystam z dobrodziejstwa takich ciuszków jak Twoja bluzka. Ostatnio dostałam taką długą sukienkę i się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. odważnie, ale bardzo ciekawie.. podoba mi się bardzo ten zestaw, chociaż sama pewnie bym nie odważyła się tak ubrać. ;P
    gratuluję wyczucia i niebanalnego gustu, pozdrawiam!
    Arabesque.

    OdpowiedzUsuń
  7. So beautiful and heavenly! The cut of the skirt is truly lovely, and adore your platforms.

    ♥, Jamie
    www.TheFancyTeacup.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedostatnie zdjęcie jest cudne! Wyglądasz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuty !
    xx

    http://adriennestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest świetne. Od butów poprzez szorty, po bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooh innowacyjne :) A buty są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing outfit! The shoes are so cool, I need to have them!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobre zdjęcia! ;)
    Wygladasz super!

    OdpowiedzUsuń
  14. połączenie jest świetne a buty po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo, bardzo niebanalnie. Podoba mi się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugie w kolejności zdjęcie na którym stoisz tyłem jest przepiękne :) Świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te słupki są piękne. Cały outfit jest cudny <3


    www.hellomaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo sexy. ;)

    http://blacknat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. te słupki są cudowne. I kocham Twoje włosy!

    już nie mogę się Ciebie doczekać, mam tyle pieknych miejscówek na zdjęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodenki są niesamowite! A ze słupkami dobrze zrobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne nogi i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś cudowna! i taka kreatywna! kocham te buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja się zakochałam w tej bluzce <3
    a buty o wiele lepiej wyglądają w tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. strój szczerze mówiąc mnei nie powalił, ale te buty!

    OdpowiedzUsuń
  26. jakbym oglądała inspiracje! Pięknie wyglądasz i masz doskonałą figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Those shorts are some of the prettiest I have ever seen!

    www.pastelsandpirouettes.com

    OdpowiedzUsuń
  28. WYJATKOWO KOBIECY ZESTAW DOSC ODWAZNY ALE MNIE SIE BARDZO PODOBA A SZORTY SA NIESAMOWICIE ORGINALNE PRZEZ SWOJ KROJ. POZA TYM CALA SCENERIA JEST SWIETNA, KATERINA

    OdpowiedzUsuń
  29. http://www.ladybook.pl/story.php?title=billiejean-will-you-still-love-me-tomorrow

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś przeze mnie nominowana do One Lovely Blog Award. Gratuluję! :)
    Więcej szczegółów tutaj:
    http://voici-charlotte.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe te szorty, ale najchętniej zabrałabym Ci buty <3

    OdpowiedzUsuń
  32. cudownie!!!

    Nominowałam Cię do konkursu One Lovely Blog Award. Więcej info u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak dla mnie wyszło genialnie !!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia!
    Wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nominuję Cię w "One Lovely Blog Award". :)

    Zapraszam do obserwowania :
    http://rozowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie Klaudia! Kocham Twoje stylizacje, każda z nich jest niesamowita! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia! buty najlepsze ;)

    Zapraszam
    http://badz-kreatywny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ten ogon jest kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdj. Fajny blog. buty piekne ;)

    zapraszamy do nas fashion-ache.blogspot.com
    może się spodoba;)

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  40. slicznie wygladasz,zazdroszcze butow ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. podobają mi się buty, aleta spódnica mnie nie przekonuje, myślę że lepiej wyglądałyby tu np. szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesamowity set;)

    the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny, świetny set

    Nominuję do One Lovely Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie, ale taką figurą nawet w worku wyglądałabyś zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  45. %@*&#$% szorty <3 Bardzo ładnie tu w ogóle wyglądasz:)

    Greets

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu.....i zaparło mi dech..zdjęcia, stylizacje, coś niesamowitego, wszystko jest tak dopracowane, zrobione z wielkim smakiem, wielkie ukłony, pozdrawiam i zapraszam do swojego skromnego świata izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...