5/06/2011

the wings are wide


Wracam do żywych!
I od razu prezentuję jeden z punktów mojej niedzielnej wishlisty - szyfonową spódnicę...



Dostaję sporo pytań odnośnie współpracy z romwe. Wszystko zaczęło się na początku tego roku, kiedy to April Smith napisała do mnie z propozycją współpracy - darmowe ciuchy w zamian za reklamę. Bardzo mnie to zaskoczyło, bo nie cieszę się jakąś wielką popularnością, dlatego pomyślałam, że to jakaś ściema :D
Od tego czasu, co miesiąc dostaję 'wypłatę' do wykorzystania na dowolne artykuły z romwe.com. Teoretycznie nie ponoszę żadnych kosztów, jednak miałam małe problemy z przesyłką (cło + moja niepełnoletność), zatem pojawiły się jednak jakieś opłaty (ale i to April chciała zwrócić :))
Generalnie jestem bardzo zadowolona z tej współpracy, choć nie wiem kto tu kogo bardziej 'reklamuje' :D









szyfonowa spódnica chiffon skirt - handmade
platformy platforms - romwe.com
kapelusz hat - vintage
koronkowa sukienka lace dress - second hand
kopertówka clutch - second hand
pasek belt - second hand
pierścionek 'wąż' ring 'snake' - romwe.com
bransoletka 'wąż' - bracelet 'snake' - allegro

52 komentarze:

  1. cudowne zdjęcia , cudowne miejsce , cudowna spódnica a Ty wyglądasz pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, jesteś mistrzynią handmade (: ta spódnica to naprawdę cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie, co to za miejsce jest..?

    OdpowiedzUsuń
  4. <3<3<3
    To Zakrzówek! Nasze krakowskie Lazurowe Wybrzeże! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica jak dla mnie genialna i niesamowita, bardzo lubię takie asymetrie, fajny zestaw, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. ahaha! I love you, too! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz fenomenalnie! nie mogę się napatrzeć, ta spódnica jest genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz! Zazdroszczę że masz taki talent do robienia rzeczy samej no i do wyszukiwania takich pięknych ubrań w second handach ;)

    Mogłabyś powiedzieć jak dotrzeć do Zakrzówka? Fajne miejsce na zdjęcia, może bym modelkę namówiła ;P

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta spódnica jest najpiękniejszym ciuchem, jaki ostatnio widziałam *_*. Chcętakązróbmiiii!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha ha, właśnie skądś znam to miejsce :-D świetnie wyglądasz w tych rzeczach, no i one same fajnie się komponują.

    http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna spodnica, swietnie wyglada w polączeniu z bluzką

    OdpowiedzUsuń
  12. AMAZING SKIRT! <3 Love your outfit!

    xx
    http://rosalindatj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz obłędnie :)
    Spódnica...masz talent kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  14. NIEZIEMSKA spódnica! wprost nie mogę uwierzyć, że to hand made ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudnie! wyglądasz bardzo szczupło <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się napatrzeć!!! Uwielbiam szyfon, a spódnica to cudo :D;**

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna spódnica ! wyglądasz pięknie :)
    mam pytanko: czy za cło musiałaś dużo płacić ? i jak się ta sprawa rozwiązała ? gdzie to się płaci ? Będę wdzięczna jak odpowiesz :)

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz cudownie :)
    Ta spódnica jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. aaaa, ta spódnica jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie to Twoja najlepsza stylizacja- wyglądasz pięknie! Niesamowita spódnica i krajobrazy za Tobą;p Gdzie znalazłaś takie świetne miejsce?
    Pozdrawiam serdecznie, Dominika:)

    OdpowiedzUsuń
  21. jej. spódnica jest piękna. wyglądasz cudownie!

    mai.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jedna z Twoich najlepszych stylizacji. Bezapelacyjnie mnie zachwyciła; wszystko jest dopracowane w każdym calu i cóż... zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódnica świetna! No i sam fakt, że sama ją uszyłaś, godne podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. co za kapitalne miejsce na zdjęcia!!!

    a outfit - mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna spódnica ;* .
    Ile dałaś za bransoletkę .? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja!
    spódnica bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super zestaw, zdjęcie i w ogóle ;)

    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu ;)
    http://her-cheap-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. alexagie, bardzo dziękuję :) jak dotrzeć do zakrzówka? Ja zazwyczaj wysiadam na przystanku przy Tesco na kapelance i później na nogach kawałeczek (najlepiej się zapytać kogoś w tamtej okolicy) :D Zawsze tam błądzę :D:D Ale miejsce na zdjęcia idealne, i nie tylko na zdjęcia :)

    boombaloon, ahahaha:D seeerio?

    mejdinka, raz płaciłam koło 180zł (DHL ;/) potem 90zł (jakiś inny przewoźnik) i raz w ogóle nie musiałam płacić :) Płaci się przy odbiorze przesyłki. April chciała mi zwrócić wszystkie koszty, ale i tak bardziej na tym wszystkim zyskuję ja, więc odpuściłam :)

    Dominika and Paulina, Zakrzówek! <3

    puchatkovaa, branso kosztowała 8zł :D


    DZIĘKUJĘ WAM! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna spódnica!! Genialne buty!!

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie ! spódnica cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudowna spódnica!! I zdjęcia bardzo inspirujące ;)

    Zapraszam do nas:
    http://unclichedtrio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW! wyglądzasz wspaniale! piękne zdjęcia i wogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. zakochałam się w tej spodnicy... wygladasz w niej rewelacyjnie. obłedne zdjecia. pozdrawiam serdecznie i zapraszam tutaj w wolnej chwili:
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. beautiful look!!!

    http://imjustmefashionblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczna spódnica :)

    http://kolorowadusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. super zdjęcia jak i cały outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny zestaw ! ;)


    http://quila-inmywardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Spódnica jest boska!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna jest ta spódnica, świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow wyglądasz genialnie!!! A spódnica jest boska

    OdpowiedzUsuń
  41. użyłaś zwykłej nici w kolorze szyfonu czy czegoś innego? ile materiałau zużyłaś?
    Świetnie ci wyszłaaaaa
    proszę odpowiedz też sobie uszyję tyle, że troszkę krótszą nie czuję się w takich długich
    za to ty wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. uszyłaś to z SZYFONU? nie wyglada, jesli tak

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz rewelacyjnie, spódnica piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, this skirt is definitely wonderful! I love how it looks on the 5th picture :O
    Lovely!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...