4/01/2011

we were young, we were free


Wraz z początkiem wiosny, nastąpił wielki powrót kolorów w mojej garderobie. Nie ukrywam, że szczególnie przypadła mi do gustu soczysta pomarańcza, okrzyknięta najgorętszym kolorem sezonu!



Uwielbiam jedwab, jest niesamowicie przyjemny w dotyku, przewiewny, świetnie się układa... A że przy okazji jest leciutki, za koszulę w lumpeksie zapłaciłam 2zł, a za szorty całe 3zł!







 koszula - second hand
szorty - second hand
buty - primark
naszyjnik - DIY
torba - romwe
kapelusz - second hand
okulary - H&M
pierścionki - H&M


50 komentarzy:

  1. wyglądasz świtnie!
    koszula, kapelusz, buty - zakochałam się ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pier*** gdzie ty masz takie sh?
    jak mnie wnerwia to, że u mnie takich tanich cudów nie ma!!:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. B O S K I E włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nie wiesz jak ja się cieszę że znowu tak często dodajesz posty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To zestawienie kolorów bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest świetne. Uwielbiam takie koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  7. love your outfit! your blouse looks so great :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle ślicznie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. boski outfit jak zwykle:) i fajnie, że cześciej dodajesz posty.
    x

    disco-in-moscow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz. Czuć wiosnę na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie ! kolor koszuli cudownie komponuje się z piórami. Bardzo trafny zestaw !

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyglądasz!

    ps. organizuję na blogu konkurs, do wygrania zegarek na szyję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W całym outficie najbardziej podobaja mi sie włosy, boooze przepiekne, cala reszta tez sliczna ale te wlosy... nie mam slow. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzę na zdjęcia, myślę sobie - pewnie Zara, albo równie dobry sklep a tu sh! Wygladasz świetnie, zazdroszczę koszuli! To wszystko idealnie do Ciebie pasuje.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z czystej ciekawości, mogłabyś mi powiedzieć, na jakiej zasadzie odbywa się współpraca z romwe, i czy wiąże się ona z jakimiś opłatami? Będę wdzięczna za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz niesamowite ceny w tym lumpeksie :) Cholernie zazdroszczę szortów i... włosów!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam bardzo!

    Kasia, co miesiąc dostaję od romwe 150$ do wydania na dowolne artykuły, w zamian za 'reklamę'. Choć (jak już wcześniej pisałam) nie wiem kto tu kogo reklamuje :D
    Nie ponoszę żadnych kosztów.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz świetnie. : )
    szczególnie koszula i torba są na plus. ; D

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz ślicznie, wszystko mi się podoba i za każdym razem gdy opubnlikoujesz nowy post, podziwiem twoje kolejne skarby znalezione w sh za bezcen ;)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjne połączenie, jak zwykle z resztą;)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam tu:
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę,że latem królować będą pióra na ulicach :)
    świetny kapelusz i koszula bardzo z charakterem !

    pozdr
    myonlyspotlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie się ubierasz, zapewne nie możesz się odpędzić od facetów, bo taka uroda i styl ubioru na pewno ich przyciągają ;)
    Mam do Ciebie małą prośbę, mogłabyś napisać, w których sh znajdujesz takie skarby?
    Z góry dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. soczysta pomarańcza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie! Kolorystyka jest rewelacyjna <3

    KOCHAM TWÓJ BLOG
    www.alisson-jay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula jest cudowna i bardzo zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale wyglądasz! Buty to jakaś primarkowa nowość czy sh? ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie wyglądasz w czerwieni ;)
    świetne zdjęcia, jak zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. swietny blog i stwietne stylizacje, a ten naszyjnik z piór <3 obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zestaw! Koszula dodaje charakteru :)

    zapraszamy: http://infashionplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. pieknie wygladasz, super ten naszyjnik z piorek !

    OdpowiedzUsuń
  32. love this!!! great style!!

    http://imjustmefashionblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. dosc droga ta koszula jak na lumpex ale widac warto ;), pozdrawiam Katerina

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zdjęcia, najbardziej przemówiły do mnie te piórka:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zestaw ;)
    Zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Very cute I love the outfit!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialna jesteś!!:)
    szorty i koszula wow! :D zazdroszczę tak pięknych zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  38. Arisa, dziękuję :) A co do facetów.. przemilczę ten temat :D
    Z krakowskich lumpeksów polecam: Artus (a nawet 3 Artusy) na Al.29listopada, wszystkie lumpeksy w okolicach ul.Długiej, a także ul.Kalwaryjską i Limanowskiego :))

    lavender summer, primarkowe koturny zamawiałam na allegro :) Karmelowe koturny z zary nie dawały mi spokoju od tamtego roku, a te są do nich podobne, więc nie mogłam się oprzeć ;)

    Bardzo Wam dziękuję!

    XOXO
    BJ

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...