2/27/2011

tydzień ciucha + joy

Hej hej!
Na blogu c-style.pl powstał kolejny konkurs, w którym zdecydowałam się wziąć udział - Tydzień Ciucha. Zadaniem było wybranie 1-3ciuchów i utworzenie z nim/i 5 różnych zestawów.
Oto i moje propozycje:

Jako element wspólny wybrałam koszulę w grochy (second hand, ofc:))

 martens - second hand
shorts - second hand (levis)
jacket - atmosphere
bracelet - handmade
ring - h&m


 pants - handmade
hat - second hand
backpack - second hand
shoes - second hand
belt - second hand


cape - handmade
wedges - dinsko
bandage skirt - second hand (H&M)
belt - second hand
hat - allegro.pl


 skirt - handmade
wedges - no name
belt - second hand
bag - vintage
bracelet - handmade

corset - second hand
bandage skirt - second hand (h&m)
necklaces - stradivarius, new look


***

Pojawił się już marcowy Joy z sesją zdjęciową laureatek 7 edycji konkursu c-style!



 Mam na sobie sukienkę - H&M oraz biżuterię - Lewanowicz
 Pozdrawiam całą ekipę i wspaniałe dziewczyny!!

41 komentarzy:

  1. wygrana gwarantowana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I love polka dots!
    Beautiful looks.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda stylizacja ma coś w sobie. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawy na konkurs są na prawdę świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne stylizacje i piękna sesja, a za Twoje włosy dałabym się pociąć!
    ps. jakbyś chciała sprzedać te szorty to pisz - jollypen@wp.pl ;p

    disco-in-moscow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie poznałam cię w joyu

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się stylizacje!!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję sesji w Joyu:)

    thestrawberrymousse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje! Poza tym piękne stylizacje i mam nadzieję, że kolejny konkurs także wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje, jesteś kopalnią pomysłów.
    A drugi i trzeci zestaw to mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
  11. noo wygrana w kieszeni!
    4 look...jury sie zakocha ;)

    Zapraszam na bloga mojego i Kashki ;)
    http://littleblackorchids.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. każda stylizacja cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sympatycznego masz bloga:)życzymy powodzenia:)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super kombinacje, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. już masz aparat ? ;) świetne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestawy na konkurs są super. Są tak różne, że zanim przeczytałam posta zastanawiałam się, który element jest wspólny :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. myślę, że wygraną z tygodnia ciucha masz gwarantowaną :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jakoś srednio mi sie to widzi. Pewnie dlatego ze sama koszula nie dla mnie, choć taka nieoczywista rzecz to dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi zie zestaw z rozowa spodnica, reszta tez super! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjęcia, gratuluję !
    Te złotawe spodnie-rewelacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. amazing photos,hope romwe can do more for you:)

    http://romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. chciałabym powiedzieć, który zestaw podoba mi się najbardziej, ale nie jestem w stanie - wszystkie są boskie!
    mój blog - tattwa

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Wam bardzo!!

    Ann., sama siebie nie poznałam :D ps robi swoje :D

    miikax3, niestety nie, Nikoś nadal chory, ale robię zdjęcia starą cyfrówką :)

    <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne stylizacje. Moja ulubiona to zdecydowanie pierwsza ze skorzana kurtka. super !!! i powodzenia zycze
    w wolnych chwilach zapraszam :
    http://aproditeisland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne stylizacje

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne zestawy! a sesja zdjęciowa w joyu śliczna!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie sobie poradziłaś z tym zadaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. super! trzymam kciuki za zwyciestwo :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz. Każdy zestaw bardzo mi się podoba. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. drugi zestaw zdecydowanie najlepszy :)

    http://catsuperhero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. coś czuję, że możesz znowu wygrać,powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Foto bardziej jako forma rozrywki, czy bardziej na poważnie? ;)


    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)

    http://cheap-but-chic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyróżniłam cię w łańcuszkowej zabawie jako jedną z moich ulubionych blogerek :-)

    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  34. w każdej odsłonie wyglądasz bosko, ale moim faworytem jest ostatni zestaw - super!

    OdpowiedzUsuń
  35. You look so amazing! Congrats!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Love all your outfits they are very cute!!! I must say I have to follow to see what is next.

    xoxo asiahlynn

    OdpowiedzUsuń
  37. zakochałam się w butach z drugiego zestawu! wiele bym za takie oddała ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...