2/21/2011

Rolling in the deep


Po pierwsze muszę ogłosić, że mój Nikoś zachorował, a jak wiecie - bez aparatu, jak bez ręki :(

Natomiast odkopałam zdjęcia sprzed tygodnia i chciałabym się pochwalić wytworem ostatnich dni ferii -  kwiecistym naszyjnikiem i bransoletką.

Każdy płatek dopieszczałam osobno, zrobiłam ich kilkaset - to idealne zajęcie na bezsenne noce (skutki uboczne psychicznego piromana krążącego po okolicy).





Swoją drogą, planuję zacząć sprzedawać taką biżu, wkrótce więcej info :)

naszyjnik&bransoletka - DIY
koszula, buty, kapelusz - second hand
spódnica - handmade



34 komentarze:

  1. naszyjnik niesamowity! ; p
    ogólnie suuper look ;))
    pozdrawiam.

    droppstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik powalający, uwielbiam takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędnie! Kolory są cudne, a materiały genialnie się układają!

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz to dopiero widać jakie masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to krakowski piroman zrobił choć trochę pożytku!=) biżuteria piękna! nie wiem jak tam sprawa się ma z tym podpalaczem, ale mam nadzieję, że jednak możesz już spać spokojnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny naszyjnik i fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, naszyjnik cudowny !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusz super! Wiesz, że jestes troche podobna do Style Scrapbook??

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz! naszyjnik i bransoletka są naprawde piękne!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. z czego robisz te kwiatki?? swietnie to wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne buty

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta biżuteria:) materiał ładnie się zagina na końcach:) poza tym świetny kolor! daj znać jak zaczniesz sprzedawać z chęcią zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. a i chciałam zapytac czy masz studio urządzone w domu?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. o wooow! zakochałam się w tym połączeniu! jest niezwykłe i od samego patrzenia czuje się wiosne za oknem, której w sumie nie ma

    Jestem nowa w świecie szafiarstwa, jakbyś chciała to zapraszam Cię TUTAJ na mojego bloga do wyrażenie swojej opini!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądają te kwiaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie Ci wyszła ta biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  18. haaha co do piromana to i na moim krakowskim osiedlu taki grasuje :D
    biżu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniała całość, świetna biżuteria;)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne zdjecia, piekna stylizacja i piekne kolory;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw, aż się zachłysnęłam herbatą jak zobaczyłam że wszystko upolowane z sh - ja chyba nie mam szczęścia...albo cierpliwości :)
    zestaw ekstra, zdjęcia ekstra, za tytuł posta dodatkowe 10 punktów (uwielbiam Adele), cóż mogę zrobić - dodaję do ulubionych :)

    zapraszam też do siebie :) mó blog - tattwa

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam Cię za kreatywność i pomysły.
    każdy zestaw jest inny.

    http://cieslakdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś dla mnie guru od spraw ciuchowych <3

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! You look so amazing!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że z modą jesteś za pan brat! Świetnie! Zapraszam Cię więc na niezwykłe wydarzenie!

    Suffer For Fashion - Do Not! – WIELKIE STARCIE DESIGNERÓW

    3 marca * godz. 21:00 * Kijów Klub , Kraków Al. Krasińskiego 34 * wstęp wolny !

    Pierwsza edycja Suffer For Fashion - Do Not! nowego wydarzenia w Krakowskim środowisku designerskim zbliża się wielkimi krokami. Nie możesz tego przegapić!

    szczegóły tutaj: http://www.facebook.com/event.php?eid=197168543634683

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam Cię w Joy-u ;)
    Ślicznie wyszłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Powalający zestaw. Wyglądasz jak... wiosna. Biżuteria naprawdę powala, aż trudno uwieżyć, że została stworzona własnoręcznie. Popieram pomysł sprzedaży!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna sesja plus rewelacyjny zestaw

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...