2/11/2011

photostudio

Hej, kochani!
Nadeszła pora na pokazanie mojego domowego fotostudia, nad którym (i w którym) pracowałam podczas całych 2 tygodni ferii :)


A tak wyglądały początki...




 farby do drewna i metalu  ~ 30zł/sztuka









*zestaw 2 lamp (2x 425W 5500K światło ciągłe) + parasolki ~ 300zł
*łańcuszkowy system zawieszania teł (3 napędy) + 3 tła (2,7x5m) ~ 400zł


Mniej więcej tak to wygląda :)

Spokojnie, nie zrezygnuję ze zdjęć 'w naturze'.
Efekty pierwszych sesji pokażę następnym razem, jeśli tylko chcecie (?)

Pozdrawiam,
BJ

33 komentarze:

  1. oczywiście, że chcemy !
    Jestem zachwycona studiem :)
    świetnie Ci to wyszło :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie rozwiązałaś kwestię mebli ;) Gratuluję efektu końcowego i czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale jest Ci to po coś potrzebne konkretnie?czy tylko do blogowania? jeśli to drugie to chylę czoła że Ci się chciało :) bardzo fajnie wyszło. i czekam na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszło świetnie, a ta mini sofka jest po prostu cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. łaa, zazdroszczę Ci warunków do stworzenia czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne, pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak bede w Krakowie to wbije się na sesje :) hehe śliczne to studio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda super:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowicie Ci to wyszło, masz świetne wyczucie stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej
    poszukuje kontaktu z tobą. to dośc nagląca sprawa. Mój mail: kamgrygiel@gmail.com
    Chodzi o sesje zdjęciową i stylizacje do niej.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyszło, ta szafa strasznie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zabawa w malowanie musiała być świetna :-) Bardzo fajne efekty pracy, sama chciałabym kiedyś takie studio sobie zorganizować ;)
    Skąd wytrzasnęłaś tą mini sofę? :D
    Teraz czekam na zdjęcia z sesji!


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie, to na pewno dobra inwestycja! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz genialne pomysły ! :)
    xoxo,Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez tak chce... Ale niestety nie mam takich warunków. Pozdrawiam. Dodaje do obserwowanych i liczę na to samo :)
    Całuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kiwaczek, nie tylko do blogowania, marzyłam o tym od dawna, mam sporo 'wizji', które chciałabym zrealizować (wykorzystując przy tym moich przyjaciół, znajomych, sąsiadów ;)) Aaa postanowiłam sobie, że ten rok będzie 'rokiem spełniania marzeń', i jedno się udało zrealizować :))
    Do blogowania przydatne - jak najbardziej, ale to przy okazji :)

    Co do sofki, to moi bliscy sąsiedzi od niedawna zajmują się tworzeniem takich cudeniek. Ja zostałam obdarzona nieco większym egzemplarzem, na potrzeby sesji :) Normalnie są troszkę mniejsze (dla małych piesków, np. yorków), za to w przeróżnych obiciach, a także w wersji dla kociaków :)
    Wkrótce pokażę więcej zdjęć i link do konta na allegro, być może któraś z Was się skusi :))

    Pozdrowionka! :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, mam bloga szafiarskiego ale nie o tym chcialam tutaj choc przyznam, ze twoje stylizacje sa super! Mam jednak pytanie gdzie kupilas ten zestaw oswietleniowy bo ja szukam czego w tym stylu ale za mniej niz 1000 zl nie znalazlam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakiej grubości rajstopy kupujesz zazwyczaj?

    OdpowiedzUsuń
  21. NoSizeZero, cały sprzęt kupowałam na allegro (użytkownik: abitus) Polecam! :)


    fixme, mam rajstopy w różnych grubościach, w zależności od pogody :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ok, a te tutaj? http://2.bp.blogspot.com/_0GkxIdDy_yI/TO9zyON091I/AAAAAAAAB8M/6rHR1MLKDZg/s1600/e1_billiejeanstyle.jpg
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz świetne pomysły, wróżę karierę! nie zapominaj pokazywać swoich prac gdzie się da!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej! mimo, że mi się podoba nowe oblicze tej szafy, szkoda mi, że ją pomalowałaś ;D

    fajny pokój ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...