1/24/2011

WARSAW

 Po stosunkowo długim odwyku od komputera (spowodowanym końcem pierwszego semestru), wreszcie powracam. Zaczęłam zdawać sobie sprawę z tego, ile mam zaległości...

Na początek krótka fotorelacja z równie krótkiego pobytu w stolicy (21-22.01.11).

Wielkie plany piątkowego zwiedzania Warszawy zakończyły się na Złotych Tarasach i przejściach podziemnych, z których nie mogłyśmy się uwolnić :D Pogoda nie sprzyjała zwiedzaniu... Łazienki muszą poczekać do lata.

I największe atrakcje turystyczne: newlook & topshop. Jednak ze względu na stan portfela, ten pierwszy zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu ;)

A tu już sobota. Pobudka o godzinie 7:30 i poszukiwanie ulicy Wilczej z pomocą niezawodnej mapki. Jeszcze przed 9:00, rozpoczęły się kilkugodzinne przygotowania do sesji zdjęciowej, której efekty będzie można oglądać w marcowym numerze JOY'a.

Długie oczekiwanie na swoje '5 minut' przed obiektywem umilała świetna ekipa upiększająca oraz pozostałe laureatki konkursu c-style - suuuuper dziewczyny!

 Zdjęcia zza kulis sesji robił jeden z fotografów. Nie chciałam dodatkowo przeszkadzać, więc mój backstage jest skromniutki.








Nadszedł czas, żeby pożegnać się z Warszawą. Nie obyło się bez drobnych kłopotów na dworcu... ale jakoś powróciłyśmy do Krakowa, niedzielnym porankiem :))



Czuję niedosyt, nie mogę się doczekać wakacji i warszawskiego styliomeetingu!


BUZIAKI:***

25 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz, uroczy płaszczyk :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. NO I SIĘ NIE WIDZIAŁYSMY :<

    OdpowiedzUsuń
  3. ALM, wakacje są naaaaszeeee!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się torba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie się prezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj tak, niestety pogoda w ten weekend nie dopisała w Warszawie :/

    cudne, radosne zdjęcie na tle Złotych! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :)
    z niecierpliwością czekam na efekty sesji :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miło było poznać!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny płaszcz :)
    juz sie nie moge doczekac nowego Joy'a!

    OdpowiedzUsuń
  11. słuchawki na pierwszym foto - mam takie niebieskie. <3 :)
    a poza tym to super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po dwóch wizytach w Warszawie też byłam zachwycona ;) a na Łazienki faktycznie warto poczekać do lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz przecudnie w tym płaszczu! piękny fason!

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz w tym płaszczu, bardzo mi się podoba ten karmelowy kolor i futerko! już nie moge się doczekać efektów waszej sesji! oczywiście gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) Mialas super ta stylizacje w C-thru

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nie mogłam się znaleźć w przejściach podziemnych jak byłam w Warszawie w wakacje. To jest osobne miasto po prostu :D Śliczny płaszczyk i zazdroszczę nowych wrażeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przemknęłaś mi przed oczami chyba przed złotymi tarasami w sobotę, zwróciłam ugawę na śliczny płaszczyk :)
    czekam na Joy'a

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja nie mogę doczekać się efektów sesji! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnie zdjęcie jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hahah najlepsze są podziemia xD od razu widać turystę xD ale dla pocieszenia nie jeden Warszawiak tam się gubi! ;) No newlook jest tańszy od topa ;D ale też są tam gorszej jakości rzeczy coś za coś! :D
    Teraz przechodząc do twojego wyglądy jest amaizing xDDD

    http://allforalis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Po pierwsze : pięknie wyglądasz jak zawsze :D
    Po drugie: gratuluję sesji w Joy'u :)
    Po trzecie: Fakt ,New Look jest lepszy - ma fajniesze ciuchy jak dla mnie, ale ostatnio dostałam piękną tunike od kumpeli i muszę trochę do niej schudnąć i podreperować nogi bo jest baaardzo krótka i obcisła.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny inspirujący look :)
    alexagie

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję!
    I ajajajajjj też z ogromną chęcią wybrałabym się do Warszawy!

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję zwycięstwa! ;p. moim zdaniem należało się, a co xD. uwielbiam twoje outfity. oczywiście nie mogę doczekać się efektów sesji ;))

    a przy okazji zapraszam na nowo powstałego bloga:
    droppstyle.blogspot.com

    pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. genialnie wyglądasz <3
    oh, kocham Warszawę już nie mogę się doczekać wakacji i kiedy tam pojadę <3
    haha, nie cierpie przejść podziemnych na centralnym zawsze się tam gubię i wpadam w panikę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. No to czekamy na wyniki :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...