1/02/2011

Bella Luna


Witam w 2011!!



(Uwielbiam Mrazika!)


 Mam nadzieję, że przesąd 'jaki sylwester, taki cały rok' się nie spełni. O wyczekiwanej przez wszystkich godzinie 00:00 miałam prawie 40 stopni gorączki. Na szczęście moi goście zaopiekowali się gospodynią i bawiliśmy się do białego rana :)


 ***

Tymczasem opowiem o moim nowym DIY - wełnianym gorseciku, którego pierwotna postać wyglądała tak:

 Tak, to zwykły bezrękawnik z sh!

 Odprułam ściągacze a następnie wycięłam kształt góry gorsetu...
 ...i z powrotem ręcznie przyszyłam ściągacze do nowo powstałej góry...

Na koniec jeszcze zwęziłam i wciągnęłam gumkę do ściągacza, aby gorset się trzymał :)







szorty - h&m
ponczo - sh
buty - sh
pasek - sh
pierścionek - opia



Gorące pozdrowienia spod sterty koców! :))

52 komentarze:

  1. jest idealnie! świetna kolorystyka, a gorset to mój nr1! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje za pomysł z wełnianym gorsetem, nigdy nie widziałam czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes niesamowita, w zyciu nie wpadlabym na taki pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten gorset. Od dawna takiego szukałam, więc chyba skopiuję Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysł, zainspirowany tym ładnym gorsecikiem ze Stradivariusa, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy ! Rewelacyjny efekt! Duuużo zdrówka życzę !!!

    Pzdr .

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie!
    bardzo fajnie to przerobiłaś, ale ogólnie cały outfit jest rewelacyjny.

    też mam nadzieję, że przesąd, o którym piszesz się nie spełni, ale niestety w moim przypadku zazwyczaj się spełnia... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty i Twoje DIY sa genialne! :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł i wykonanie. ja nawet guzika nie umiem przyszyć :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey!! I'm dying over your sweater top! It looks incredible! I'm going to try to create my own :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. wow!
    powaliłaś mnie na kolana tą stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega zestaw, w świetnych kolorach. Gorset rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysł i świetnie pasuje do tego zestawu ten gorsecik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://journeytoyourdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. eyyyy ! pomysł świetny !


    http://adriennestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy bym na takie coś nie wpadła , to jest zadziwiające jaki ty masz łeb ! nie dość ze wyczucie stylu masz wspaniałe to jeszcze mądrze myślisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na kamizelkę. Gratuluję pomysłowości :)
    P.S. a nie spada Ci?

    OdpowiedzUsuń
  17. Your style is AMAZING!
    I LOVE your blog!
    You definitely have one new follower!!!

    LOVE if you'd come visit me!
    www.TheUrbanFlamingo.blogspot.com

    <3K

    OdpowiedzUsuń
  18. czary mary, jak ja uwielbiam kreatywnych ludzi ;) świetny efekt

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutelly cool!
    You rock! I love your blog. Your blog is my best poland fashion blog. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorset rewelacja! Świetnie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem jak to się stało, ze jestem tu pierwszy raz, ale od tej chwili poprzysiegam nadrobienie zaległości! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sorry ale musze Ci znowu powiedzieć że wyglądasz genialnie :) i ten gorset mmm cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super wyszedł Ci ten gorset!

    OdpowiedzUsuń
  24. omg, nie wiem skąd czerpiesz pomysły, ale zazdroszczę zdolności! :)
    jak zwykle super ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. jeden z lepszych pomysłów DIY które widziałam od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyno masz złote ręce! :) Widziałam ostatnio taki sam gorset w Stradivariusie za 129zł ale Twój jest niesamowity ponieważ masz ogromny talent i mnóstwo chęci ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś genialna! srdecznie gratuluję zwycięztwa na c-style i nie mogę się doczekać jak Cię poznam na planie sesji!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. gorset- mistrz! a ty mistrzyni, że spłodziłaś takie cudo

    OdpowiedzUsuń
  29. sylwester przetrwany-to najwazniejsze ; ) masz niesamowite zdolnosci do wlasnorecznego przeczarorywania ubran w cos wspanialego-zadroszcze zazdroszcze bo moje wielkie DIY-owe plany koncza sie na pocietych kawalkach i wiecznym zapomnieniu


    pozdrawiam

    dzikilisek

    OdpowiedzUsuń
  30. kurdeeeeeee zdolna jesteś!
    pierścionek jest NAJ !

    pozdrawiam, zapraszam do siebie - wskrzeszam bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  31. cześć! :) strasznie podobają mi się Twoje pomysły co do przeróbki ubrań. jednak moje pytanie nie będzie z tym związane:) czy masz może jakieś swoje "starsze" zdjęcia z różnymi fryzurami, jakie posiadałaś? jestem ich bardzo ciekawa po notce właśnie na ich temat:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś CUDOWNA! Genialny pomysł z tym gorsetem. Zróóóóóób mi taki, bo ja mam dwie lewe łapy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. zazdroszczę Ci pomysłów :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale wykombinowałaś z tym gorsetem...rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj,

    jestem zalozycielka stronki o modzie, chce stworzyc serie artykulow o polskich blogach modowych, ktory bedzie polegal na mini wywiadzie, pare zdjec i oczywiscie link do blogu. Czy byla bys zainteresowana? Jezeli tak prosze o kontakt :)

    ilonakorol@hotmail.com



    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. naprawdę super pomysł! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny pomysł.. nie wpadłabym nigdy na takie cos

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie to wymyśliłaś! Świetna kolorystyka i ta pelerynka przecudnie dopełnia

    OdpowiedzUsuń
  39. love this!!! you have great style!!! :)

    http://imjustmefashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Pomysł genialny!
    Gratuluję kreatywności. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super pomysł z tym bezrękawnikiem :) a buty i ponczo cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. genialny pomysł z tym gorsetem

    OdpowiedzUsuń
  43. Oryginalny pomysł z tym gorsetem. Na pewno nie miałabym pomysłu z czym go zestawić, a tu proszę. Idealny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie to przerobiłaś!!!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  45. ślicznieeeeeeeeeeeee

    http://kamilakutyla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. really cool blog! nice outfit!
    i followed(: do you want to follow mine?

    X zoé - lightningfactory.blogspot.com -

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...