12/02/2010

is this love

 
W tym sezonie, beżowy trenczyk zajmuje topowe miejsce na 'must have' listach większości modowych bloggerek. Z resztą, jest to rzecz, która chyba nigdy nie wychodzi z mody. Mnie udało się odnaleźć ten wymarzony w lumpeksie...

Tak klasyczny fason można łączyć niemal ze wszystkim i zmieniać jego oblicze w przeróżny sposób. Tym razem postawiłam na marynarską apaszkę, przewiązaną w talii i pod wpływem chwili, doszyłam też zegarek :)






płaszcz, apaszka, kapelusz - sh
zegarek - vintage/all
buty - dinsko




36 komentarzy:

  1. kapitalny jest! rany, ile Ty masz tych cudowności z sh, zazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płaszczyk jest po prostu piękny:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. FANTASTYCZNIE WYGLĄDASZ!!
    jestem zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bardzo stylowo ! Fajny pomysł z apaszką !

    OdpowiedzUsuń
  5. przewiązany apaszką nie koniecznie mi się podoba, lecz z zegarkiem wygląda po prostu świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastic idea with this scarf as a belt...and the watch is amazing

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny płaszcz , bardzo fajnie odmieniłaś go dodatkami .
    mumin

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz genialny! Normalnie perełka. Masz pewność że drugiego takiego nie spotkasz na ulicy. Zazdroszczę Ci tych SH :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wygląda całość.
    pomysł z paskiem rewelacyjny.
    a takie buty marzą mi się od dawna *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszcz z lumpka, no nie wierzę...matko kochana hehe
    Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. I have found you on lookbook, you have a nice blog and your style very inspiring, I'll follow!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. love the coat....and the way you styled the scarf around it...gorgeous...!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie <3

    creme-powder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale! zauroczył mnie zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny płaszcz, z apaszką wygląda świetnie.

    Naprawdę nie wiem, dlaczego pod Twoimi postami nie ma 70 komentarzy, dla mnie Twój blog jest estetycznie w absolutnej czołówce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się to że przewiązałaś apaszkę w pasie.

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie odmieniłaś klasykę tymi dodatkami !!! Ja również muszę się pochwalić camelowym płaszczem z sh :) ale nie miałam aż tyle szczęścia i musiałam poddać go przeróbce . Chyba wykorzystam Twój pomysł z dodatkami :))

    Pzdr.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale i stylowo.Co młodość to młodość i modość.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny płaszcz, piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski plaszcz, nie moge sie na niego napatrzec:) genialnie wymyslilas z tym zegarkiem

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie dobrałaś dodatki do płaszcza, całość wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ranyyy dziewczyno gdzie są takie zajebiste lumpeksy?! Przeprowadzam się tam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. You have beautifull outfits!

    http://writingfashionbird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajebisty zegarek . Jesteś śliczna i kreatywna oraz pomysłowa . A . I lumpeksy rządzą ! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny płaszcz! świetnie w nim wyglądasz!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie są takie ciucholandy ?!
    Piękny jest ten zegarek :D
    I płaszczyk .

    Pozdrawiam

    http://goldimmigrant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi lovely,

    I love your blog and all you looks! You and your style are so beautiful!! I am now following your blog!!

    Love,
    Kate
    http://thefancifieds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. You look so amazing! I love your skirt!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. following you! and tweeted you! follow back?

    http://www.ginamarievintage.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny motyw z apaszką! Cudnie :-) i jeszcze Ty taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne masz stylizacje! świetny blog, więc poobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. DZIĘKUJĘ!!!! :***

    my little red carpet, ja też go musiałam skrócić, bo był prawie do kostek :P ale nic poza tym...

    lavender summer, Krakau Krakau!


    Thaaaaaaank you all!!!!!!!!!
    hugs :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...