10/31/2010

thriller night!


Po wczorajszej nocy spędzonej na krakowskim rynku, jestem skłonna stwierdzić, że zachodnia tradycja obchodzenia 'halloween' na dobre zagościła w naszych polskich progach. Bynajmniej nie spotkałam poprzebieranych dzieci, zbierających cukierki... ale tyle zjaw, czarownic, duchów, shreków i innych dziwolągów naraz nigdy nie widziałam :)

Pomysł na moją halloweenową kreację powstał, jak to zazwyczaj u mnie bywa, na jakiejś nudnej piątkowej lekcji. Wieczorem wzięłam się do roboty. Na szczęście miałam już czarny elastyczny materiał, siateczkę kupiłam swego czasu w lumpeksie, a odnóża zrobiłam z materiału ze starej kiecki mojej mamy - to było wyjście awaryjne, okazało się po prostu, że nie mam żadnego srebrnego 'sznurka'...




Jednak dopiero na dzień imprezy przypadła mi najgorsza część - zszywanie wszystkiego do kupy, i ręczne przyszywanie wszystkich odnóży pajączka.
Zawsze w takich sytuacjach mówię 'nigdy więcej', po czym znowu wymyślam coś, co jestem wewnętrznie zmuszona robić (godzinami, dniami...).

A oto i efekt:













Co do pierścionka/pancerza, czy jak ja to zowię - palcerza - pochodzi on z H&M, natchnieniem do zakupu był boski almik :)

To tyle na dziś, adieu :*



45 komentarzy:

  1. o matko! Ty zajebisty, zdolny i piękny człowieku! <3 HYPE oczywko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przegenialny pomysł! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie DIY! w Poznańskim h&m'ie nie ma tych pierścionków! ;((((

    OdpowiedzUsuń
  4. ja pierdziele
    ale masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci to wyszło. W połączeniu z makijażem... No genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale z Ciebie zdolniacha:). Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na stworzenie oryginalnego ciucha :D
    Masz smykałkę do tego :] Super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, z pomysłem, jestem pod duuużym wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jeden może Ci pozazdrościć kreatywności, mistrz! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow. nie mogę się napatrzeć na Twoje dzieło! Gratuluję pomysłu i wykonania, jestem pod wielkim wrażeniem:D

    OdpowiedzUsuń
  11. wcale nie bede oryginalna, popieram zdanie kolezanek z gory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG, zazdroszczę zdolności! wyszło Ci genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. totally love your blog!! I follow you through google. xx Helen

    www.fashionised.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! kapitalnie Ci wyszło!! gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow to prawdziwe cudo, jest prześwietna i Ty super wyglądasz, po prostu szał:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak się boję pajaków, takiego chętnie zagościłabym na swoich plecach. no rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna ta aplikacja na sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejuń, strasznie Wam dziękuję!!!! :**

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka jest po prostu genialnie cudownie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdolniacha z Ciebie :)
    Kiecka pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię oglądać twoje zdjęcia oraz zazdroszczę zapału do realizacji pomysłów (u mnie najczęściej kończy się na planach, ale usprawiedliwiam się tym, że nie zawalę gotowania, sprzątania, prania, prasowania, a przede wszystkim spędzania czasu z Młodą po to, żeby cieszyć się jakąś szmatką)

    OdpowiedzUsuń
  22. oja!
    ja w ogóle przestanę się wypowiadać na temat Twojej twórczości,bo nie mam już słów<3
    niesprawiedliwość!piękna i zdolna!
    btw przemierzyłam cały h&m w krakowskiej i nie znalazłam tego pierścienia -.-

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz! pomysł i wykonanie-pierwsza klasa ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestes niesamowita. Tez chce sie nauczyc tak szyc..

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi też brakuje już słów, do wyrażania ciągłego zachwytu nad twymi dziełami i nie tylko!!! Krzyczę wielkie WOW WOW WOW! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie Ci wyszła ta sukienka :) podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. niezłe wykonanie i pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. i jak tu nie być pod ogromnym wrażeniem jak Ty takie cuda wyprawiasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta sukienka jest genialna! Jestes niesamowita jesli zrobilas ja sama!

    OdpowiedzUsuń
  30. wow cos niesamowitego!
    genialne Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  31. pomysl rewelacyjny!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. And now listen to me in turn. You have touched me more profoundly than I thought even you could have touched me - my heart was full when you came here today. Henceforward I am yours for everything....

    thanks

    OdpowiedzUsuń
  33. Cuda, cuda ogłaszają ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prze bosko! Mrocznie, zjawiskowo, w sam raz na Halloween :D makijaż do tego pasuje idealnie :D masz zdolności laska :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Przesliczna sukienka, świetny pomysł i bardzo staranne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  36. ojejku ale ty zdolna jesteś!!!!!
    nie mogę się napatrzyć na twoje dzieło. podziwiam cię

    OdpowiedzUsuń
  37. zazdroszczę Ci cierpliwości ;o
    wyszło to genialnie :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...