10/03/2010

Lady in red


To już chyba nasza rodzinna tradycja - szycie sukienki na dzień przed, lub w dniu imprezy. Ta powstawała w nocy z piątku na sobotę ;)

Krój sukienki też wymyśliłam w ostatniej chwili, jedyne do czego byłam wcześmniej przekonana to kolor - marzyłam o czerwonej sukience. Trochę bałam się efektu, bo w mojej garderobie nie ma NIC w tym kolorze, ale powiem szczerze, że czułam się w niej bardzo dobrze i nie mogę się doczekać okazji, żeby włożyć ją jeszcze raz...




A! I falbanki są celowo niewykończone! Chciałam, żeby kiecka miała trochę 'zadziorny' charakter, stąd właśnie lekko postrzępiony na końcach szyfon.
Ostatecznie buty zamieniłam na czarne platformy i na wierzch założyłam skórzaną ramoneskę :)

36 komentarzy:

  1. ale masz talent.
    zazdroszczę.
    piękna ta sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest piękna, czerwony kolor bardzo do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo kobieco wyglądasz...:)
    Śliczna sukieneczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, a sukienka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dobrze wiedziec ze nie tylko ja tak mam :) ostatnio szylam torbe dwie godz przed wyjazdem na lotnisko :)Sukienka jest poprostu piękna.Kilka pytan technicznych :) szylas ja z formy czy tak "od reki" te falbanki sa ze skosu czy z pol kola? Chyba ja od Ciebie odgapie. Szkoda ze nie mam zdjecia w ramonesce musialo wygladac szalowo

    OdpowiedzUsuń
  6. ta sukienka jest genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko wyglądasz! Podziwiam Twoje zdolności krawieckie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka! kto mnie nauczy tak szyć!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz w niej super! I dobre dodatki na koniec dałaś, bardziej pasuje do niej ta czerń w zadziornym stylu, niż to, co jest na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka! Sama szyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  11. jaajć! DIY? O mamusiu, podziwiam. Wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. A kto uszył to cudo? Zazdroszcze talentu..

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna jest,baardzo do Ciebie pasuje!

    (przemknęłaś mi dziś w szkole gdzieś i wówczas zakochałam się w Twoich butkach - cóż to za jedne, zdradzisz tajemnicę?:>)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaaaa, dziękuję Waam! :*

    Sukienkę miałam szyć sama, ale ze względu na brak czasu przekazałam tę czynność mamuśce... ja potrzebowałabym dużo, duużo więcej czasu i... materiału ;)

    Na pewno jeszcze zrobię focie w innnym, bardziej rockowym zestawieniu, ale czekam na 'lżejszy' czas :]

    Alicja..., kiecka była szyta na spontana, formy żadnej brak :) A falbanki są przeróżne, większość z koła, wierzchnia warstwa z półkoła, kilka jest po prostu marszczonych... w dodatku spod kilku z nich wystaje warstwa z tiulu... chciałam, żeby na dole panował szał :D

    panna.nikt, Butki mam z house'a! I są dokładnie takie o jakich marzyłam, i w życiu nie pomyślałabym, że znajdę je właśnie tam :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę pomysłowości ! :) Ślicznie się w niej prezentujesz, a na imprezie pewnie zrobilas furorę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. beautiful dress :)

    http://pleasingface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, możesz powiedzieć mi gdzie kupujesz materiały w krakowie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Sądzę, że ostateczna wersja jeszcze fajneiejsza pzodrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kamila, Materiały kupuję zazwyczaj w MATEXie (przy ul. Wadowickiej) albo na krakowskiej (tam jest kilka sklepów z tkaninami) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestes jedna z niewielu osob ktorych bloga sledzac widze cos wiecej niz kupione fatalaszki ktore zakladasz i pokazujesz. masz swietne wyczucie wlasnego ciala co umiejetnie podkreslasz. kreatywnosci i talentu tez Bozia Ci nie poskopila! jest naprawde swietnie a Ty w tej sukience wygladasz jak polaczenie hiszpanki i cyganki. jest pieknie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. awildfox, właśnie nabrałam koloru mojej sukienki :D Niezmiernie dziękuję!!! Cholernie mi miło czytać takie komentarze... choć to mocna przesada, ale i tak mi miło, i dziękuję raz jeszcze <3
    i robaczkowi, i wszystkim! Cium:*

    OdpowiedzUsuń
  23. such a pretty dress! looks lovely on u, great header too!
    come follow xoox

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ta sukienka. Pięknie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej ,bardzo podoba mi sie twoja sukienka i muszę Ci powiedzieć , że zainspirowałaś mnie do uszycia wlasnej :) Chciałam się doradzić jakiego typu materiału powinnam użyć do sukienki może szyfonu ? i około ile będę potrzebowała materiału rozm 38/40? Jestem początkującą , że tak powiem krawcową może jednak lepiej bylo by wydać pieniądze na tą I co z zamkiem lepiej z tyłu czy boku? Doradź :) A jakiego materiału użyłaś do swojej ?
    Zamierzony cel , no tak mniej więcej :
    http://www.groszki.pl/groszki/51,95942,8465643.html?i=20

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the dress! Nice blog aswell :)
    xoxo
    http://justrottencandies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka, świetny kolor, ale butom mówię zdecydowane nie.

    OdpowiedzUsuń
  28. a jak uszyć taką sukienke bo bardzo mi się spodobała czy możesz podać instrukcję tej sukienki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...