9/08/2010

MK

HEJ HEJ! Piszą o nas! --------------> CLICK

Buziaki kociaki!

13 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, super połączenie i piękne włosy :)
    ps. Jestem w szoku, ze masz tylko 17 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co mi się nasuwa...cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja :)w ten zimny wieczor przyjemnie sie patrzya na takie sloneczne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz!

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cud, miód, malina. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś wkręcona do zabawy ;)
    Więcej na moim blogu ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to są skarpety do sandałów? Jeśli tak, to duży plus, bo bardzo mi się ten trend podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny set. Aż muszę go sobie gdzieś zapisać;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję :)

    Biurowa, tak! A w zasadzie to zwinięte podkolanówki... ale nie jestem zbyt zadowolona z tego jak wyszły na tym zdjęciu. W rzeczywistości są w niemalże identycznym odcieniu i splocie jak sweter (przynajmniej tak mi się wydaje ;))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...