8/29/2010

Letnia Akademia Mody!

Przepraszam, za długą nieobecność spowodowaną śmiercią mojego laptopa. Niestety wraz z nim straciłam milion zdjęć, które chciałam Wam pokazać. Trudno...

Aaaale nie o tym ma być ta notka!


Jak zwykle nie będę wiele pisać... powiem krótko: Na Letniej Akademii Mody w Krakowie było faantastycznie!!!

Niestety ze względu na dużą ilość bagażu, który przenosiłam codziennie na zajęcia, nie zawsze towarzyszył mi mój przyjaciel Nikoś, a więc zdjęć mam wyjątkowo mało i nie takie jakie bym chciała... mimo to, zapraszam do obejrzenia fotorelacji z Akademii ;)

Dzień pierwszy - wieczorek zapoznawczy w "Spokoju" :)

Nasza Opiekunka - Iwonka :)

cherrycolla = koks! ;p


bezcenny widok z okna pokoju nr 6...




Strasznie ubolewam nad tym, że nie mam żadnych zdjęć z zajęć w SAPU, na których tuningowałyśmy t-shirty... jednak pokażę kilka kadrów z SKF-u, gdzie uwieczniłyśmy efekty naszej pracy...


słit foci do lustra nie mogło zabraknąć ;P
i wersja pro - z fleszem :]

Pozdrawiam serdecznie wszystkie wspaniałe dziewczyny z Akademii, równie wspaniałą ekipę Stylio, panie wykładowczynie, szalone koleżanki z mc-wc, zszokowanego Tomka, sprzedawcę z Mulhollandu oraz pijanego hejnalistę! :D

Kusi mnie jeszcze rzucenie kilku haseł: ser, brama, nie dolewaj, wojak, dzindzibołki, idziemy?... aaa takie tam :D

Buziaki kociaki:*

18 komentarzy:

  1. no to ładnie ; p dobrze i krótko napisane ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. boska sukienka , zakochałam się w niej ;p skąd?>

    OdpowiedzUsuń
  3. yy chodzi o to, co mam na sobie? To zwykła koszulka z h&m, do której doszyłam rękawki koronkowe i żabot z jakichś resztek ;D
    dziękiii<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co by tu...? To super,że się podobało:*

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zdjęcia, krótko napisane. I dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Billie:) ile masz wzrostu?
    Btw. masz świetne pomysły na stylizacje a zwłaszcza te z ciuchami diy. podziawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia, zazdroszczę udziału w akademii ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne doswiadczenie, widac ze dobrze sie bawilyscie :)
    fajne to pierzaste cos!
    a ukochany krakow odwiedze pojutrze, juz nie moge sie doczekac.

    pozdrawiam,
    w.

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, zapraszam Cię na mojego bloga z kolczykami. ostatnio dodałam nowe. są ręcznie robione. być może jakieś ci się spodobają. pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. chciała bym tam być, pewnie super przeżycie, wszystkie wyglądacie świetnie na tych zdjęciach, ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci zazdroszczę tych wrażeń:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super foty! swietne wszystkie ubrania :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super cute pics! Thanks for sharing
    !
    Just came across your blog! Lovely!

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wyjazd był w ramach jakiegoś konkursu, bo nie jestem w temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. na dniach prześlę Ci zdjęcia z Krk na maila. Mam kilka z zabawy w studio;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog!! bardzo mi sie podoba:) jesli znajdziesz chwilke zajrzyj do mnie:) dodaje do obserwowanych:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uh, świetne zdjęcia. Musiało być tam świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Natalia, 178cm :] Dziękuję Ci bardzo! :)

    ultramaryna, tak! W ramach konkursu na stylio.pl "filmowe inspiracje" :)

    missminimalisst, ooo fajno fajno...! ;)

    Ściiiiiiskaaam mocnoo! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...