8/09/2010

floral turkey

Kolejna dawka zdjęć z Turcji :)
Jednoczęściowy kwiecisty strój kąpielowy, to jeden z tych lumpeksowych łupów, na widok których chciało mi się płakać ze szczęścia :D Serio! Marzyłam o takim od dłuższego czasu i nie mogłam go znaleźć NIGDZIE... tymczasem w dzień przed wylotem pędem zajrzałam do ciucholandu i... zaniemówiłam. Za grosze i w dodatku NOWIUTKI!
Nieważne, że ubrałam go raz i pewnie prędko go nie założę...
(taaak, to moja mamuśka!)
a tu z Ercanem :)

swimsuit: second hand
shorts: second hand
belt: second hand
sandals: h&m %
mum's dress: second hand

28 komentarzy:

  1. kostium jest genialny!!!i jak mowisz, marzenia spelnaija sie w sh-mach..i tak kokardka! pieknie!alez piekna opalenizna i zapewne wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekny kostium! Jesteś prawdziwą szczęściara;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny jest kostium. ale do niego potrzeba jeszcze Twojej figury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. you look so pretty and fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny jest ten strój i wogole Ty wygladasz genialnie i ta opalenizna.. zazdroszcze ;)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kostium jest rewelacyjny!! Bardzo ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to po kolei:
    1. W tunezji też były takie zarośla. Urzekły mnie niesamowicie.
    2. Kostium kąpielowy rzeczywiście genialny. Gratuluję umiejętności wyszukiwania w SH fajnych rzeczy:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże... też bym ryczała!

    OdpowiedzUsuń
  9. strój przenajlepszość ♥ i strzeż się Turasóóóóów!:p

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności !!! Strasznie zazdroszczę ;) A tak swoją drogą , kto wyrzuca takie cudeńka ?? !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. kostium cudny...i dziwnie znajomy! miałam go w łapkach, chciałam brać, ale ostatecznie zrezygnowałam i teraz żałuję! :) chyba odwiedzamy ten sam krakowski sh... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kostium jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy kostium ma może metkę? :) Możesz zdradzić firmę jeżeli jest podana? :) Krój mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kostium, nie ma jak ciucholandy tam zawsze się coś znajdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kostium jest przecudownie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny ten stroj ,ktory sluzy takze jako bluzka! przepieknie wygladasz !:)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ah ten strój jest genialny! brak słów, w zdjęciach z tego jak i poprzedniego posta jestem zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kostium,ja ostatnio też znalazłam w sh kwiatkowy strój,ale w domu okazał się za duży ;p
    tak sobie przeglądam twoje zdjęcia i stwierdzam,że jesteś podobna do Andy z stylescrapbook ;)
    skąd masz szorty z poprzedniego posta?

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowicie Ci zazdroszczę takich świetnych rzeczy z sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. SO CUTE!!

    xo,
    http://hamptongrace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś niesamowicie piękna i masz świetny gust:)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietny strój kompielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. prześwietne zdjęcia a Ty cudowna !
    zapraszam do siebie : www.tofindmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...