7/26/2010

we no speak americano


Dziś prezentuję uszyte w sobotę (tym razem przeze mnie) spodenki.
Kwiecisty materiał, z którego zostały wykonane to zasłonka z lumpeksu. Udało mi się uszyć z niej 2 spódniczki (1 dla mnie, druga dla koleżanki, która ją wyszperała ;)) oraz właśnie te spodenki.
W pierwotnej wersji, tło za pastelowymi kwiatami było białe (w tej wersji też zostały wykonane spódniczki, które kiedyś pokażę), jednak od dawna marzą mi się szorciki w kwiaty na czarnym tle, dlatego też podziałałam zaprzyjaźnionymi farbkami decorfin...
Przyznam, że było z tym trochę żmudnej roboty... ale efekt mnie zadowolił :)

Następnego dnia, przejęłam stery maszyny do szycia, co ostatnio często mi się zdarza, i powstało mniej więcej coś takiego...
bluzka: cubus
kwiatek, buty: h&m
pasek, torebka: sh
zegarek: po babci

33 komentarze:

  1. niesamowite włosy
    niesamowity pomysł
    niesamowity talent
    i bluzka też ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz jak prawdziwa cosmopolitka! wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie ci te spodenki wyszły, i pomysł z przemalowaniem tła jest mega, wykorzystam go kiedyś, bo mam podobny materiał ;)
    A tak poza tym, masz cudowne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki bardzo fajnie wyszły , podoba mi się też bluzka, mam bardzo podobną torebkę także z sh

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wykorzystanie ślicznego materiału.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zdolniacha z Ciebie...
    Mi na pewno nie chciałoby się tak bawić z tą farbą :)
    Rzeczywiście czarne lepiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudowne spodenki <3 przesliczne masz wlosy ! Ogolnie przeeepieknie :D !

    OdpowiedzUsuń
  8. szorty wyszły Ci cudowne,że miałaś cierpliwość do tych farbek...dodatki też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdolniacha z Ciebie,szok

    OdpowiedzUsuń
  10. No mnie by chyba coś trafiło przy takiej pracy, podziwiam! Ślicznie wygląda przeróbka na czarne tło. Szorty rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyszły Ci te szorty, zazdroszcze talentu;)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ach żmudna praca ale opłacało się bardzo! :) Podziwiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie!
    piękna torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodenki wyszły ci rewelacyjnie z paskiem prezentują się interesująco :) Całość jak najbardziej na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodenki wyszły wspaniale, ale mnie najbardziej zachwyca torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. po prostu brak mi słów, jeśli chodzi o szycie poczułam się właśnie zerem -.-'
    bardzo fajnie wyszły te spodenki

    OdpowiedzUsuń
  17. można pokazać, jak to się szorty. Przepraszam, nie mogę pisać w języku polskim więc użyłem miejscu tłumaczenie!
    dzięki, pocałunki

    OdpowiedzUsuń
  18. nie żartuj! jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne spodenki, świetny zestaw!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. też chcę mieć takie spodenki i taki talent !:d

    OdpowiedzUsuń
  21. o matko ,zakochalam sie w tych spodenkach,a o torebce to juz nawet nie wspomne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne spodenki, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ z Ciebie pracowita mróweczka! Że też Ci się chciało przemalowywać tło! Chociaż muszę przyznać, że było warto, bo spodenki wyszły świetnie:) W ogóle cały set mi się podoba i Twoje włosy też :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie masz cudne włosy! O jajć :) a zestaw przeboski, pomysł na przerobienie materiału fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne spodenki, bardzo fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! I love this outfit! You did such a great job on those shorts!! I wish I had some like that.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne te spodenki < 3
    ps. masz śliczny nagłówek < 3

    OdpowiedzUsuń
  28. wow cóż za cierpliwość :)
    ale opłacało się ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny materiał. Sama szukam podobnego na spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...