7/27/2010

Türkiye

Zmykam, wracam za tydzień, CIUM:*

14 komentarzy:

  1. ohhh sama bym chętnie wróciła do Turcji raz jeszcze.... zadroszcze! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zzera mnie, zazdroszcze...eh...

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu! :)

    ps. Bardzo podoba mi się nagłówek Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadziejez ze wyjazd sie uda i koniecznie zdaj relacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam w Tunezji. To była rewelacja. A tak nota bene, Twoje stylizacje filmowe i umiejętności krawieckie całkowicie mnie rozbrajają. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. miłej zabawy, a spodenki z poprzedniego posta są po prostu boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych wakacji ! Mam do Ciebie taką małą, dużą prośbę ... Sukienka uszyta przez Twoją mamę, ta biała koronkowa, no po prostu nieziemska ! Błagam Cię, mogłabyś w wolnym czasie zrobić jej pare fotek, ale nie na Tobie tylko ogólnie samej sukience? Byłabym po prostu dozgonnie wdzięczna ! ania.mr@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi sie podobaja te spodenki w kwiatki :)
    Na pewno malowania bylo wiele - podziwiam i gratuluje zadziwiajacego efektu! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...