7/04/2010

Stylio Meeting!

02.07.2010 <3
W piątek miało miejsce długo oczekiwane spotkanie styliowiczów w Krakowie.
Pod pomnikiem Adasia spotkało się 7 styliowych pań i 1 styliowy rodzynek, którzy z uśmiechem na twarzy przemierzali krakowskie ścieżki. Zaliczyli wspólnie chyba z 10 razy H&M, niewiele rzadziej nawiedzali KFC, przebrnęli przez kilka lumpeksów, cukierni oraz odwiedzili wspaniały Mulholland Drive...

Almik, Ania, Dosti, Tizzi, Flou, Mat, Justyś
Jesteście wspaniali!!! <3 :**

ps. Przy okazji przedstawiam debiut mojej nowej miłości - Nikodema D5000 ;P

"którędy do Mulholland Drive?"

"Mam pomysł! Przejedźmy się tramwajem!" :D

"Alma, nie zgubiłaś czegoś?"


po jeszcze więcej zapraszam tu:   http://picasaweb.google.com/ooOBillieJeanOoo/StylioMeeting3#


Jeszcze raz Wam dziękuję za spotkanie i mam nadzieję, że uda nam się to powtórzyć! :*

10 komentarzy:

  1. Ale mieliście świetną wycieczkę po krk:)
    P.S szukam tam mieszkania od października:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spotkanie i ciekawe zdjęcia, muszę nawet przyznać, że przypadkowo Was widziałam w Galerii Krk robiąc zakupy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj,
    wyslij mi prosze adres swojego e-mail, bo nie moge go znalezc na blogu:)
    dzieki
    Kasia
    k_orlos@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny pomysł na takie spotkanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo! Zazdroszczę Wam strasznie.

    NOWY POST ! ZAPRASZAM :)) www.pinacoolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. JEJEJE ! <3 Cudne zdjęcia kochana, dziękuję :* A fota mojej walizy i torebki powaliła mnie na kolana ! hahahha <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotorelacja;) przyjemnie się oglądało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  9. mega mega mega botki dziurkowane :P piekne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...