7/12/2010

noce i dnie

Moja druga konkursowa stylizacja z cyklu "filmowe inspiracje".

Tym razem zainspirowałam się filmem "Noce i dnie". Z filmem tym kojarzą mi się właśnie pastele, nenufary, piękne kapelusze...

Sukienkę szyła mi mama, już jakiś czas temu. Kapelusz też został zakupiony kilka miesięcy temu w second handzie, nie wiedziałam do czego mi będzie potrzebny, ale nie mogłam się mu oprzeć... i dobrze, bo teraz nadał się idealnie.
Buty też pochodzą z lumpeksu, kupiłam je ze względu na pudrowy kolor, jednak nie podobała mi się srebrna kokardka na przodzie, którą zakryłam ręcznie wykonanymi kwiatkami (ze skrawków materiału, pozostałych po uszyciu sukienki).
dress: handmade
hat: second hand
shoes: second hand + diy


Buźka:*

23 komentarze:

  1. Kolejna cudowna stylizacja, i to jeszcze całkowicie handmade i sh. Jesteś genialnym przykładem na to, że nie trzeba latać za wieszakami w Armanim i Diorze żeby wyglądać cudownie... ahhhhhhhh....
    A poza tym mam sentyment do filmu noce i dnie :). Kiedyś nawet uczyłam się piosenki z filmu na fortepianie.
    "Darujcie mi biały strój,
    tak mało już nocy i dni".
    Co do sklepu - tak właśnie mi się wydaje, że jest niesamowity :D. Patrząc na zdjęcia już lecę do bankomatu po pieniądze :D. Dziękuję Ci bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie! Takie komentarze niesamowicie mobilizują mnie do dalszego działania :)

    Pozdrrrrawiam! :**

    OdpowiedzUsuń
  3. o mamooo! chcę tą sukienkę i balerinki aaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. i znow genialnie :) jestes modelka?
    http://jadorehardcore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej. nie mogę. zatkało mnie. zestaw absolutnie niezwykły i zachwycający. a buty najwspanialsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja, taka romantyczna!!! super dodatki, ale buty są naj!!! pięknie je ozdobiłaś i mają cudo kolor!!! POZDRAWIAM i życzę miłego lata

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowicie klimatyczny outfit.

    OdpowiedzUsuń
  9. jej, brak mi słów !
    cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jak pieknie! cudna sukienka, siwetne buty :) Chyle czola przed talentem krawieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję <3

    Madziu, nie. Od czasu do czasu się tylko pobawię przed obiektywem... dla przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz pięknie i masz cudowne włosy ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Również bym się nie oparła takiemu kapeluszowi, wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, tak romantycznie :) kapelusz cudny

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowita stylizacja..aż dech w piersiach zapiera!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znoszę tego filmu, ale stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja uwielbiam ten film :) delektuję się takimi klasykami.
    Twoja sukienka od razu skojarzyła mi się z nenufarami, piękna jest.
    kapelusz wow, niezły skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz, stylizacja jest wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz, stylizacja jest rewelacyjna, życze powodzenia w konkursie:)

    pozdrawiam:0)
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...