7/10/2010

Into the wild

Dzisiejszy zestaw inspirowany historią Christophera McCandless'a.

To, co kojarzy mi się z wyprawą w dzicz - naturalne materiały, kolory. Nie jest to co prawda zestaw na wyprawę w mroźne klimaty Alaski, jednak miałam na celu ukazanie wolności i natury - czyli tego, co bohater filmu 'Into the Wild' cenił najbardziej.

Zestaw bierze udział w styliowym konkursie 'Filmowe inspiracje', więc jeśli komuś przypadł do gustu, zapraszam do głosowania!

I jeszcze chciałam zachęcić do obejrzenia tego filmu wszystkich, którzy jeszcze tego nie zrobili! Na prawdę warto!
O kombinezonie w kolorze khaki marzę już od dawna. Dopiero ostatnio uszyła mi go mama, i spodobał jej się na tyle, że uszyła i sobie bardzo podobną szmizjerkę. Jest wykonany z jedwabiu, idealnie na upalne dni.

hat: pull&bear
belt: sh
bracelets: vintage, sh, stradi
necklace: stradivarius
sandals: no name
book: into the wild :)
A teraz tak z innej beczki...
1. Dziękuję wszystkim (szczególnie gospodarzowi) za wczorajszą imprezę, było GENIALNIE!!!!!!!!
2. Jeszcze raz wszystkiego najjnajnaaaj dla solenizantki! :*
3. Pozdrawiam serdecznie: Asię (Pachę), Kornelię, Karolinę oraz Izę! (zapamiętałam:D) :***
CIUM:*

10 komentarzy:

  1. masz genialna mamę :) kombinezon jest świetny, też zamierzam wziąć udział w tym konkursie, uważam, że masz duże szanse na nagrodę :)
    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, a film uwielbiam, jest niesamowity, pełen prawdy i piękna, smutny i refleksyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, bardzo fajny blog. Jestem pod wrażeniem Twojej urody i talentu DIY.I bardzo podoba mi się, że prezentujesz zestawy tanie a bardzo oryginalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam set na stylio.pl i jestem pod wielkim wrażeniem! :) Świetny set.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Ann z www.pinacoolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kombinezon, zazdroszczę talentu mamie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kombinezon!! całość jak dla mnie rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim baardzo!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kombinezon. Fason, kolor i materiał wspaniale ze sobą się zgrały:)No i dodatki świetnie dobrałaś.

    ps. Zazdroszczę mamy, która potrafi szyć takie cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...