7/22/2010

Edward Scissorhands

Hej, hej!
Kolejna notka z cyklu 'Filmowe inspiracje'.

Tym razem wcieliłam się w rolę fotografa, modelowała moja najlepsiejsza przyjaciółka Podo... bo chyba nie ma osoby, która by bardziej pasowała do tej stylizacji niż właśnie Ona :)

Aaa... top został przeze mnie pocięty i 'poagrafkowany' już jakieś 2 miesiące temu, ale nie było okazji, żeby pokazać. Rękawiczki stare, kupione na bazarku, dosyć często przydają się szczególnie do zdjęć :) No i buciki allegrowskie, okazyjnie zakupione też jakiś czas temu :)


Vote me, if you like it!

14 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcia.
    Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem :)

    pozdrawiam
    meg

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem tak: zajebiście!

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem tak: zajebiście;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zdjęcia wam wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przestraszyłam się, że ścięłaś swoje piękne włosy!
    Set i zdjęcia - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotki i fajna stylizacja!! podoba mi się!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne te filmowe inspiracje, meeega :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia :)

    P.S Czarny stanik w poprzednim poście wygląda fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy, dziękujemy! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. AMAZING PHOTOSSS!!!!!

    PLEASE CHECK OUT MY BLOG!!

    HTTP://THEURBANFLAMINGO.BLOGSPOT.COM/ !!

    ALL MY LOVE- KAITLYN

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...