6/25/2010

tribute to MJ


Dziś rocznica śmierci Michaela Jacksona, w związku z tym w dniu dzisiejszym chciałam ubrać się 'majkelowo'. Wczoraj wieczorem w końcu zabrałam się za zrobienie pagonów na tę okoliczność...

Co wykorzystałam?

2 poduszki, frędzle, sznurek, niepotrzebne rajstopy + igła, nitka


Na początek obszyłam poduszki... fragmentem rajtek (dlaczego akurat rajstopki? Bo chwilę wcześniej obcięłam je, robiąc z nich podkolanówki, i przypadkowo znalazłam rozwiązanie dla pozostałości :D )
Następnie przyszyłam sznurek...
...oraz frędzle + sznurek...
Dziś rano doczepiłam je do militarnego czarnego żakieciku, który ubrałam na zakończenie roku szkolnego jako dodatek do tradycyjnego galowego stroju, jednak widzę je w bardziej hardkorowych zestawach :]



I w związku z dzisiejszą rocznicą...
Koszulkę malowałam w zeszłym roku, muszę ją poprawić, gdyż mamuśka przez pomyłkę wrzuciła do pralki i Majkel mi wyblakł :D
Branso i łańcuchy - również DIY
buty - dinsko
I na koniec tego jakże długiego posta, nutka nie tylko na dziś:



KISSES:**

16 komentarzy:

  1. Świetnie ci to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszulka, pagony są rewelacyjne, sama musze nad tym troche popracować, bo to genialne i oryginalne rozwiązanie na ubogacenie zwykłego stroju:)

    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,świetny pomysł! Podziwiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł! :) też muszę pokombinować z czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  5. ojaaa, super Ci to wyszło ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow gratuluję pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co to znaczy że kupujesz w SH za np. 1 zł? co onzacza ten skrót?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie, dziewczęta!

    Na początek - sh to skrót od second hand :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow pagony wyszły Ci rewelacyjne, całość super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, bardzo fajny pomysl.
    Moi znajomi zrobili biala rekawiczke na wzor tej, jaka nosil Michael. Kupili biala, satynowa rekawiczke i nakleili na nia krysztalki Swarovski'ego. Wyglada rewelacyjnie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł, fajnie wyszło. i bardzo podoba mi się Twój blog.

    http://matkapolkawuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bravissima ;)
    mi piace il tuo blog
    Giulia
    <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...