6/14/2010

BJ's room

Ostatnio trochę brakowało mi czasu na blogowo-modowe nowości, ze względu na szkołę, 'podciąganie' ocen. W związku z tym rozgrzebuję stare śmieci i dziś prezentuję zestaw sprzed miesiąca. Przy okazji przedstawiam fragmenty mojego pokoju, bo za niedługo jego wystrój ulegnie drastycznej zmianie (jak to u mnie bywa co kilka miesięcy)  :)
Spódniczkę uszyłam sobie sama z materiału, wygrzebanego w sh za 1zł.
Na koniec chciałam poinformować, że zasłony, firanki, narzuty, poszewki... również pochodzę z lumpeksu! Ramki natomiast kupiłam w sklepie 'wszystko po 4zł' i przemalowałam. Lampa ma tysiąc lat, znaleziona u babci. Meble stare i niepasujące do siebie, ale to pomińmy :D Chciałam po prostu pokazać, że można zmienić wnętrze swojego mieszkanka za grosze :)

9 komentarzy:

  1. super pokój.bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki, fajny masz pokój :)
    No i zajebista spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłony są świetne ; O

    OdpowiedzUsuń
  4. dodaje do obserwowanych :) uwielbiam Twoje sety za kreatywność :D
    jadorehardcore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna pudniczka. Bardzo mi się spodobała. Przepiękny masz pokój.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze co rzucilo mi sie w oczy, to twoje piekne wlosy i fakt, ze bardzo podoba mi sie pierwsze zdj;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ten manekin skad??

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki wielkie, dziewczęta! :**
    Rot, manekin z all :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...