5/28/2010

sunny

Zakochałam się w h&m'owych legginsach ze skórzanymi wstawkami, jednak zanim się po nie wybrałam, wszystkie zostały wykupione... ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło ;) Zakupiłam grubsze czarne getry za 10zł, wyszperałam skrawki 'skórki' i wymyśliłam taki oto wzór...
Jakość może nie jest rewelacyjna, ale za to mam pewność, że nikogo w takich nie spotkam.

Pozostała część setu - afrykańskie printy (koszulka: h&m) i wakacyjna biżuteria (shiva, +pamiątki z wakacji) , czyli to co ostatnio lubię najbardziej :)

na koniec moja staruszka  - kocica Wiktoria :)

12 komentarzy:

  1. Świetna biżuteria :) Lubię afrykański klimacik :)
    A legginsów gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. legginsy są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka świetna i bardzo pasuje do tych getrów . W dzisiejszych czasach kreatywnosc na wage złota

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam sobie tą koszulkę. Na mnie to jest tunika, właściwie jak sukienka;P

    OdpowiedzUsuń
  5. legginsy rewelacje:) też mam podobnie jak ty, spodobały mi się legginsy ze skórzanymi wstawkami jak już znikneły ze sklepu:/ będę musiala coś sama wymyślić;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Leginsy są fajne ja też mam podobne rozłożone i przygotowane do przeszycia ale zanim sie zbiorę;P ja robię bardziej z beżem coś a'la H&Mowe:)
    śliczna koszulka poza tym!:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Legginsy bardzo faaajne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Legginsy wyglądają świetnie, a kocina jest urocza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. to chyba jedyny zestaw z tego typu legginsami, który mi się naprawdę podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you all!
    Baśka, cieszę się że trafiłam w Twój gust, na pewno pojawi się tutaj jeszcze niejeden zestaw z tymi legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak!legginsy mistrzostwo!sama zamierzałam w lumpie znaleźć coś z takiego lateksu,skóry ale nic nie było :<
    ogólnie masz genialne pomysły i jesteś nietuzinkowa:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...