3/23/2010

Burberry coat?

 
Odkąd pierwszy raz zobaczyłam kolekcję Burberry (wiosna/lato 2010) zauroczyłam się w pastelowych płaszczyko-sukienkach z drapowaniami. Stworzyłam w głowie obraz mojego idealnego trenczyka z bufiastymi rękawami w kolorze brudnego różu. Wymarzyłam sobie również szczypanki po bokach a do całości dodałam czarne guziki, żeby nie było za słodko. Skończony projekt przekazałam w ręce mamuśki, która zajęła się jego realizacją. A oto efekty...


Przy okazji prezentuję arcywygodne jazzówki (h&m)

27 komentarzy:

  1. Brak mi słow!
    Za idealnymi jazzówkami chodzę i chodzę (i nic) - Twoje są genialna, a Twoja mama jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. PRZECUDOWNY
    IDEALNY
    PIĘKNY
    MAMA-MISTRZ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny jest ten Twój trencz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk-idealny.

    i jazzówki świeetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk przecudowny :) co do jazzówek to ile kosztowały ? bo szukam takich, ale brązowych

    OdpowiedzUsuń
  7. rany, cudny :) uzdolniona Mama,pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za talent! Mama na piedestał!!!
    Ja również jestem zauroczona kolekcją trenczy Burberry ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny płaszczyk, zdradzisz jaki to materiał? Jest tak profesjonalnie uszyty, że nie mogę wyjść z podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a, no i zapomniałam o najważniejszym - śliczny płaszczyk. Mama ma talent!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja uwielbiam jazzówki!
    szkoda, że te z hama nie są skórzane...
    muszę pochodzić po sklepach, bo teraz jest ich wysyp, bo już od jakiegoś czasu szukam porządnych skórzanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mama ma talent. mistrzowski płaszczyk.
    wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje takiej Mamy!!! jest swietny, i krój i kolor!


    werka/eliwer

    OdpowiedzUsuń
  14. żartujesz chyba?! można składać u twojej mamy jakieś zamówienia?:D JEST CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  15. ten płaszczyk jest cudowny! zazdroszcze mamie talentu!

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszczyk jest niesamowity bardzo podobaja mi się te bufki i czarne guziki :D
    twoja mama to czarodziejka

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow zazdroszczę mamie zdolności, super! Mnie samą urzekła ta kolekcja Burberry ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trencz wygląda naprawdę jak ten z kolekcji Burberry, nawet bardziej mi się podoba, bo ma mniejsze bufki! jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  19. masz wspaniałą mamę Niech mi też taki uszyje :) super Jezzówki rewelacja Też planuję takie kupić

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszcz idealny! a rajstopy gdzie kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszcz idealny! a rajstopy gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję bardzo wszystkim <3 Przekażę mamie ;)


    A rajstopki w jakimś zwykłym sklepie za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. te buty są boskie, ale nie było mojego rozmiaru :(((((((

    OdpowiedzUsuń
  24. Płaszcz boski!:) z tymi zamówieniami to serio - spytaj mamy czy nie chciałaby dorobić uszyciem dla mnie jednego;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...