2/16/2010

Billie


W końcu zrealizowałam jeden z planów, które krążą mi po głowie od dłuższego czasu.

Bazą do działania była koszulka ze stradivariusa (14,90pln). Napis wykonałam jak zwykle farbkami Decorfin. Łańcuszki zakupiłam na allegro i 'zmontowałam' w taki oto sposób...
 

Od jakiegoś czasu szukałam spodni w taki stylu, zawsze było jakieś 'ale' (głównie dotyczyło ono zbyt wysokiej ceny). Jednak udało mi się zdobyć te w wypragnionym kolorze i cenie.

rurasy: pull&bear (wyprz! 49,90)
melon: all

10 komentarzy:

  1. lubie wszelakie robótki ręczne i muszę pochwalić, bo bardzo fajnie wyszło! bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. i koszulka i spodnie i buty i mniamniaaam

    OdpowiedzUsuń
  3. widział cię ostatnio na ulicy... ; D
    haha!

    o tym jak się ubierasz zostawię bez komentarza, bo po prostu ... MISTRZOSTWO KREATYWNOŚCI I ORYGINALNOŚCI, może ciut mniej niż mistrz ;P

    i trochę mi głupio, że jakoś ta nasza sesja nie wypaliła :(

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka wyszła Ci extra... spodnie rewelka, nie wspomnę już o cenie...
    I te mega sexi usta...
    Całość mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam wszystkim baardzo! ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci to wyszło, stylizacja jest extra

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Cię "podgladać" na stylio. Ale tutaj zdecydowanie lepiej wszystko widać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. a co to za farbka którą pisałaś na bluzce?? gdzie ją można kupić?? czym jeszcze mogłabym "popisać" t-shirt??

    świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...